Dizajn:×rAiN dRoP×

BrushEs:×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Life one girl: ))*

BlOg Je oTvOrEn 27.08.08.
AkO TI Se Ne SvIdA,
iMaS CrVeNI ×
I vEc Si U sEdMOm NeBu: ))eek
EtO gA..oNi KoJI hOcE sRaT
Po KoMeNtArIMa OdMa se BrIsE:P
EtO GA,a saD mALO o mEnI!!

Eeeej: )
Ja sam vam Martina:P*
Ma jednostavno me zovite
Marte:D*Ponosna petasica
u Ghetto skoli: ))Ofc
Msn imam: ))Imaju oni
koji imaju:P*Aa vi koji nemate
necete ni imati: D
Imam dosta bff,a Magda
na prvom mjestu*wii*
Vjerujem samo 5 osoba.
Volim pricat..od 0 do 24!!
Na telefonu i ono obicno:P
Ljubav:zauzetaa: D*
Slusam malo metal,
i techno: P
Image and video hosting by TinyPic



jUst piCturEs: )

I wanna fly away: )
Image and video hosting by TinyPic

tAke mE tO thE neVerLand: )

Image and video hosting by TinyPic
nO mOre LiEs: (
Image and video hosting by TinyPic
LeaVe mE aLonE: (
Image and video hosting by TinyPic
LivE LifE LikE nO tomOrRow
Image and video hosting by TinyPic
I wisH thAt,I wiLL bE hAppY
Image and video hosting by TinyPic
wHen yoU saY gooDbyE,I wiLL gO tO thE darK: (
Image and video hosting by TinyPic

thEy arE my LittLe suNshinEs: ) : )
Volim vaaaas(L) <3*


Magda <3
Image and video hosting by TinyPic
Marija (L)
Image and video hosting by TinyPic
Kate: D
Image and video hosting by TinyPic
Ivona: )
Image and video hosting by TinyPic
Lea: )*
Image and video hosting by TinyPic
Jove(L)
Image and video hosting by TinyPic
Sanda: P
Image and video hosting by TinyPic
Petra: D*
Image and video hosting by TinyPic
Kike: ]
Image and video hosting by TinyPic
Brby (:
Image and video hosting by TinyPic
Masa=)
Image and video hosting by TinyPic
Nika = D
Image and video hosting by TinyPic
Tere c(=
Image and video hosting by TinyPic
Lili : P *
Buricka~: )
Image and video hosting by TinyPic
Muski: ))
Ivan×3
Image and video hosting by TinyPic
Fran : ))
Image and video hosting by TinyPic
Ivo : D*
Image and video hosting by TinyPic
Rezic : ) : )
Image and video hosting by TinyPic

Ma voLim vas naJvisee( L )


Free Music

Free Music



Free Music

Nije dovrseno: D

Ovaj blog je posvecen
mojim bff(ima i muskih).
I jos nekome<3
Volim vas najvisee(L)

srijeda, 03.09.2008.

~Novi prijatelji dolaze,a stari odlaze: ((

Pa evo ja se opet javila kao ponosna petasica: ))
Dada..Ovo je istina sto gore pise:P!!Ponosna petasica:D*
Ma evo krenula ja u Ghetto skola..Ma sve gr8..Samo treba naucit
ove moje debile od muskih gdje su ucionice..Pa nas cijelo vrijeme kroz
skolu prate..Ajmee!Dns opet u skolu: ((Aa prezivit cemo mi to..
Barem skola zavrsava 10.06...ToOo: ))Jucer bio nas prvi odmor..
Ono u skoli..Ma sve super..Brzo mi treninzi pocinju..Uff :S Ma nmvz
Jos dns,sutra i petak i onda je kupanje(vikend)Ajme jedva cekam..
Ne mogu vise..Nedostaju mi dani spavanja do kasno..Pa kupanje
Ajmeee:'(Ma sve ce biti ocke: ))*
Na kraju cu vam reci kome posvecujem ovaj post..Pocinjemo..
To bice kao da je stvoreno za mene..To bice je potrebno ovome
svijetu..To bice je andeo koji me cuva,brani,prica samnom..
Jer da nema toga andela ostala bi mi Sanda<3,Kate(L)i Lana(K)
Ali meni treba ta cetvrta osoba..I imam je..Taj andeo je mirisan cvijet
koji ukrasava moje srce..Taj andeo je svjetlo u mom zivotu..
Taj andeo je moja najbolja prijateljica!!Moja najbolja prijateljica je
moj zrak,svjetlo,zivot..Da nema nje,Sande<3,Kate(L) i Lane(K)..
Ja ne znam sto bi!!Ali ova najbolja prijateljica..Stvarno je potrebna
da ja ostanem u svjetlu,a ne u tami!!Daje mi utjehu kad god mi treba...
Daje mi osmijeh kad ga nemam..Daje mi srecu u mom zivotu..
A to bice,taj andeo,moja najbolja prijateljica je Magda<3*Bf 4eVeRr
Magda je ljepota,cvijet koji ne izlazi iz moga srca..Kad se posvadamo
odma mi oprosti..Kad sam tuzna odma me usreci!!Takva mi je najbolja
prijateljica potrebna..
Post ide Magdi<3..
Iduci post radit ce se o jednoj drugoj osobi..Valjda ce ga procitat: ))
Aa sad idem vam ja..Vvp: ))
Aa najvice,najviceee,najviceee moju Magdu,Sandu,Katu,Lanu(L)<3**

03.09.2008. u 09:13 • 36 komenTaRapRinTaj×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.