**Malo slikitzza**

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*ja i roni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*ivana,ja,saric

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*mathea,ivana i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*3.3 u riminiju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*luda ekipa*zujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*erik i roman*dvije legendesmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*ja i leich*wink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*bubi-moj brat*nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*roni*wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*čebo*wink

Photobucket
luda ekipitzzaa..nut

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

My blog

..Me AnD mY LiFe...

*Linkichi*
ive
mirkec =)
nina =)
alex =)
leejjjooo =)
erikich i roman =)
luka i pajo =)
TONKIC@ =)

**About me**

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*ja*


Ime:Goga
Došla na svijet* 11.09´ 90

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*ja*

My msn:mala155@hotmail.com

Živim: U Rijeci,najljepsem gradu

Slobodna/zauzeta: slobodna


Volim:hmm..frendove, izlaske,malibu sprite,bambus,shopping,
ugl..sve i svasta =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja,ivana,alex,mathea
Ne volim:Lazi, umisljenost,dvolicnost,
bahatost...


My Moto: Budi ono sto jesi


Free Music

Free Music



Free Music

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*ja i ivka*finocerek


Photobucket
*ivky*majena mooja pavaaa

nedjelja, 02.03.2008.

...što to ima u ljudima tuzno da ulaze u tuđe zivote...

Zasto ovakav naslov pa neke stvari danas su me potaknule na to...ZAŠTO?!?
Zasto neke stvari koje su nam lijepe nemogu tako i ostat...nego se moraju zavrsit...ne razumijem...wtf?!?! zasto neki ljudi rade stvari koje ni sebi ne zele...nikad mi to nece bit jasno....noPRIJATELJSTVO hmm ta je rijec danas vrlo rijetka jer svi te trebaju iz koristi al bas svi...i nisi im dovoljno dobar ako im ne das nesto...zasto????....i kad nesto najmanje trebas to ti se desi ali dobro...no Uvijek postoje one osobe koje smatras naj frendovima a one te na kraju spuste tako nisko i okrenu ti leda...neznaas ni kako ni zasto...niti ces ikad znat..
**Što to ima u ljudima tuzno da ulaze u tuđe živote?!?**
neznam al nazalost danas sve vise ljudi se petlja tamo gdje im nije mjesto...

Želim samo rec jednoj osobi da mi je zao zbog svega i da je jako volim...a ona ce nadam se shvatit kome to govorim....



| Aj kOmEnTiRaJ! (20) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.