NE OSTAVLJAJTE NIŠTA NEDOVR

....

Da,najvjerojatnije ovih dana necu pisat postove jer sam se krvnički zakvačila s burazom i potukli smo se tak da je skoro kroz prozor opao jer nisam ni ja luda da si dopustim da me tak netko mlati...Uglavnom,rekla sam mu da cu ga jednog dana prijavit policiji i da me nitko nece sprjecit i rekao je da samo probam pa da cu vidit sta ce mi bit...i rekao je da ce mi modem od neta uzet...i to je to...da ne duljim...pozz i kiss svima

13.03.2007. u 21:27 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ma nema nikakvog opisa,jednostavno nemam život pa je ovo valjda nekakvo rješenje...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
senj
net
vip
travnocerek

Image Hosted by ImageShack.us

blogovi koje čitamo:
jojachka & anjichkapartysmokin
matulichkasmijeh
Ma nemam nista puno o sebi reci,stara me nazvala Ivana a prezime vas ne zanima,
a saznala sam za sebe 22.06.1991,i tak to.Idem u glupu medicinsku školu,
i to je to.Slusam pretežno cajkewink,al znam i strano i domaće,
a kad mi je brat doma,tj.kad ga pukne onda moram slušat ona nabijanja
od techna i srpskog rapa,al kad on trpi cajke mogu i ja to.
Da,navijam za Dinamo i imam dečka Tovaramad...ugl.to je to.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TRAVNOdead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SENJpartysmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BBB TRAVNO
Image Hosted by ImageShack.us
JA-MAFIJAŠICA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ANJAkiss
Image Hosted by ImageShack.us
MOJA KUJA-SANJAcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JOSIPAkiss
Image Hosted by ImageShack.us
ISKRAVLJENI MAXIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SANJINO REMEK DJELO NA IVANU

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
buba