nedjelja, 02.09.2007.

~~~... Love in sixteen ...~~~

hello people!
ljudi kak ste vi meni??
ja se prije par dana vratila iz sirije..
ovo mi je bilo naaaaj ljeto dosad zubo
sutra fakin školaaa
al okej vidit cu ekipu
i tak ima svašta novog kod mene al zbiiiiilja mi se neda pisat
tak da..
ev stavit cu nove slike,neke su iz sirije,neke nisu (ima ih doost) yes



ja
Image Hosted by ImageShack.us


haha lanina macka
Image Hosted by ImageShack.us



Asya&ja
Image Hosted by ImageShack.us



ja&moj zeeeeeko
Image Hosted by ImageShack.us



i love juice smijeh
Image Hosted by ImageShack.us



ja&moja naj sestra jenny kiss
Image Hosted by ImageShack.us



moje sestricne jessica & shanon ,zakon su thumbup
Image Hosted by ImageShack.us



moj super "frend" hehe zubo
Image Hosted by ImageShack.us



na potoku
Image Hosted by ImageShack.us



he&me
Image Hosted by ImageShack.us



slatkiš moj
Image Hosted by ImageShack.us



Fadi(voljeni bratic-hehe) i ja
Image Hosted by ImageShack.us



ja&shanon kiss
Image Hosted by ImageShack.us



glupiramo se
Image Hosted by ImageShack.us



ja
Image Hosted by ImageShack.us



moja lijepa sestricna
Image Hosted by ImageShack.us



ja&jenny
Image Hosted by ImageShack.us



hahahahahahhaaa rofl
Image Hosted by ImageShack.us



jenn i moj zeko
Image Hosted by ImageShack.us


moj bratic AJ
Image Hosted by ImageShack.us



shanon&ja prije partija
Image Hosted by ImageShack.us



putovali smo dost,bilo nam dosadno pa smo se slikale sretan
Image Hosted by ImageShack.us



moj bratic slatki
Image Hosted by ImageShack.us



ja&fadi
Image Hosted by ImageShack.us



et ljudi to bi bilo to...
hajd uzivajteee mahkisszubo

- 23:26 - komentari (4) - print - ~~~... Love in sixteen ...~~~ -

<< Arhiva >>