èetvrtak, 12.04.2007.

___gluposti iz djetinjstva___ :)

haj svima..nije me dugo bilo jer..ma neznam..
uglavnom bas smo Lana i ja sad pricale i prisjecale se nekih smijeeešnih gluposti tj situacija dok smo bile manje..pa evo odlucila sam se napisati neke od njih (iako ce mi biti tesko izdvojiti) a sad mi bas zao..a sta cu,bile smo male smijehsmijehsmijeh


1) Imamo jednu frendicu D*****..i sad..nismo jU baš pretjerano voljele..ja Lana i ona se igrale na dekici..i ja i Lana smo primjetile da ima velike nosnice rofl pa smo ju "malko" pošprdale (a jadna) .. hehe,i ona se rasplakala i pobjegla kuæi..

2) Drugi dan istoj toj frendici napravile smo pismo..imali smo neki leksikon pokraj sebe i upisivale smo neke gluposti npr.pod zanimanje:prostitutka , naj prijatelj: štakor Riki haha itd.pa smo se potpisale s njenim imenom.i krenile joj pismo staviti u sanduèiæ i putem smo u kuvertu ubacivale pijesak,šljunak,suho lišæe itd roflrofl
i to joj ubacile..onda smo dosle kuæi,nazvale ju i rekle joj da joj je neka frendica ******* ubacila pismo,kao vidjele smo ju sluèajno thumbup


3) Ja i Lana se neš bile svaðale kad smo bile male..i sad ja nju pljunila i pobjegla..pa me zvala da se pomirimo i da mi da žvaku.ja dosla i ona me lupila i pobjegla kod mame roflroflrofl


4) Sjedile ja i Lana na kontejneru na èošku i stavile KLOMPE na pod i vikale : "prodajemo jeftino!"..smijeh i prolazi neki auto,stoji na raskrižju,imao je poluotvoren prozor.i Lana uzme moju klompu i baci mu kroz prozor i on da gas roflroflrofl i ja išla jednom klompom kuæi hahaha

5) isse kad su maja i jelica dosle kod mene i sad kaze maja-tera me srat! ..i ode ona na wc i nema je nes dugo..
i doðe ona sva znojna u sobu i kaze da se slucajno posrala na poklopac wc-a,ali da je to sve obrisala prstima dead


6) a nije ni jelica nis bolja...bio neki kanal ispred moje kuce i sad jelica trci ko luda i upadne u kanal rolleyes
i kaze ona da æe srat i ja njoj morala trcat kuc po wc papira smijeh


7) mi voljele pravit šatore od deka i kartona naughty i sad mi bili unutra i došao jedan naš frend i htio uæ unutra i Lana mu nije dala da uðe jer je imao prljave nokte rofl mi ošli i ostavili lampu da gori unutra i deka se zapalila (još ju uvijek èuvam) yes

8) ja i Lana bile jedan dan kod mene i sad nama dosadno..i odlucimo se zabavit crtanjem perverznih scenabang i sad mi crtamo..i probudi se moja stara i doðe do nas i pita nas-cure sta to crtate?
mi onak-ma nista nista! kaze ona-dajte da vidim...i mi nedamo...ona nam uzme crteže iz ruke...
a ja šprint dolje u videoteku,a Lana jadna sama ostala u sobi s mojom mamom smijehsmijeh
(neæu prièat o posljedicama) no


9) reæi æu vam ovo,al nemojte širit okolo zalivenwink
ja i Lana ošle kod ovog Alena što živi pokraj mene i mi jele burek i bacile mu pred vrata i on popizdio i izašo s nekim frendovima i oni nas poèeli vijat,a za to vrijeme iz njegove kapije izašo njegov pas i istrèo na cestu i udari ga autoeek i doðe jedan njegov frend s ceste i pokaže na neku gumu i kaže da mu je to šapasmijehsmijehsmijeh ja i Lana smo se tolko smijale da smo osle iza kapije da nas nevide i ovi susjedi zvali njegove starce da ga odvedu kod veterinara,ali bilo je prekasno...hehno


10) ja I Lana bile kod mene u sobi na krevetu na kat i nama again bilo dosadno i odlucile se mi zivkat ljude sa skrivenim brojem..i mi zvale više od pol razreda i šprdale.. i doðem ja u školu sutradan i ono svi se pobunili kak ih je neko zvao i zajebavo,a ja se pravim luda da neznam ko jesmijehthumbuplud


Image Hosted by ImageShack.us

Eo..to bi bilo to..zapravo nije ni približno koliko zapravo toga ima..al ajd..najotkvaèenije je cool
ae napišite šta mislite o tome hehe zujo
ajd..odo..pozdrav:Lani i Kiæiwave,Moniki i Denisuwave,Cijelom 1.ewave , i cijelom kokošinjcu smijehwave
kiss














- 19:22 - komentari (59) - print - ___gluposti iz djetinjstva___ :) -

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>