nedjelja, 25.03.2007.

°°I mIsS yOu°°

et da i ja napisem novi post...
poz svima wave
nedjelja...dosadno i tužno...rolleyes
starci me tjeraju da idem na misu L smijeh L
eo gledam kroz prozor i prolaze 4 bakice,cijele u crnom i jedna drži crnu pudlicu,il sta li je veæ roflrofl
kak to smiješno izgleda..i moje 2 papige se tu deru..joooj puknucu
ajd ono da lijepo cvrkuæu al krešte nenormalno dead


Image Hosted by ImageShack.us

i et...
nedostaje mi užasno jedna osoba..
ajme...bio mi je najbolji prijatelj i sve ode u ku***....
rekli smo si da cemo zauvijek biti najbolji prijatelji...
imali smo toliko zajednickih planova...
nazalost sve se to pretvorilo u cudnu i nerazumljivu ljubav...
heh...ljubav...ako se to moze tako nazvati...
naveo me da se zaljubim u njega...svakim me danom lijepim rijeèima obasipao,
zamišljali smo trenutke zajedno...
ali jebiga sad...ovo je sve tako èudno...
još dan danas ne mogu razumjeti što se uopce dogodilo...
od svega ce ostati samo blijeda uspomena onoga što je nažalost prošlo,
i onog cega cu se svaki dan bolno prisjecati...


Image Hosted by ImageShack.us

vrijeme je za novi poèetak..
nove uspone i padove...
zbilja bi bilo vrijeme da se ne nadam u ono što nije moguæe..
ali nemogu...nemogu...
al ono...hvala Bogu,dost mi pomažu dragi ljudi koje voliiim cerek
znaju oni na koga se odnosi...
pa...idem sad... kiss svima...


Image Hosted by ImageShack.us


- 16:40 - komentari (55) - print - °°I mIsS yOu°° -

petak, 09.03.2007.

Call me blind but I didnt see is coming,everybody was screaming but I couldn't hear nothing...

eeeej wazzaaaaaaaaaaaaaaaaaaap?! smijeh
nema nis novog kod mene...osim sto skupljam komade u skoli..
a jebote,to je sve nepravedno rolleyesbangsmijeh
dosadno mi je...pa kad se dopisujem s lanom roflroflrofl
eh...evo neke pjesmice i slièice...pa si èitajte :)
eh odo sad...POZDRAV: 1.e; Lani&Kiæi(( ona me natjerala da to veliko napišem)smijeh,Moniki&Denisu,Mihaeli&Kecu,Marku,Darcu,Juri,Hrci,Teni,Lisi itd ma svima koji citaju ovo...ae kisswavemahcerek

Image Hosted by ImageShack.us


Možda te nekad duša zaboli
kao što je zaboljela mene.
Možda æeš jednom tražiti ljubav
ono što sam ja juèer tražila od tebe.
Možda te sudbina baci na isti kolosjek
kojim danas hodam ja,
pa ako nam se putevi ukrste
prvi æeš priæi ti,a ne ja.
Možda æeš shvatiti da se ljubav poklanja danas
sutra život cijeli
da prava ljubav nije za jednu noæ,
pa ako shvatiš vrati se meni.
Možda æu noæas umrijeti
al za mnom nemoj plakati
u životu bila sam samo sjena
a u sjeæanju samo tužna uspomena
Krv više neæe proticati kroz moje vene
zato te molim:
"VOLI NEKOG I IZA MENE!!!"


Image Hosted by ImageShack.us


Evo opet nakon toliko godina oèi su mi pune suza!
I baš kad sam mislila da sam te prebolila od bola sam zaplakala..
Evo opet kiša mi iz oèiju lije,
niko ne zna kako mi je..
Znam da nema naèina da ti se svidim,
al te ipak volim,
za pogled tvoj molim..
Evo opet da živim normalno nema nade,
neko mi sve prekrasne snove krade..
Zaboravljam da sam živa
da za to što sam ovakva
nisam ja kriva..Evo opet ponavljam te dvije rijeèi,
evo opet mi suze poèinju teæi...
Nikog u pomoæ nema,tako sam sama
u duši mi se oluja sprema,pred oèima mi tama....
NEDOSTAJEŠ MI!!!
Ne želim se udaljit od tebe,
odavde poæi...
Al ipak moram,jer nedostaje mi snaga,
da pobjedim u sebi vraga,
vraga što te želi i voli
vraga koji i ne sluti
kako me sve ovo boli!!!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

- 22:21 - komentari (98) - print - Call me blind but I didnt see is coming,everybody was screaming but I couldn't hear nothing... -

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>