subota, 24.02.2007.

**Ev neke smješne slikice,hehe**

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pozz do sljedeceg posta smijehsmijehsmijeh
pufaaaa kiss

- 23:32 - komentari (67) - print - **Ev neke smješne slikice,hehe** -

nedjelja, 18.02.2007.

.

eeeeee pozdrav svimaa mah
iam novi dizajn
ahaha rofl
kak je zakon smijeh
et..nema nis novog kod mene..
miha u sretnoj vezi,monika,lana... cerekcerekcerek
lijepo je to..
lanin kiæo danas slavi roðendan
pa eto,SRETAN MU ROÐENDAN...
U školi sve ok...sam se ima dost za uèit..bee blabla
heh odrezala sam šiške bang
kak bi miha rekla
aw.smijeh
dosadno mi je...
joooj da..monika skoro izgorila s deèkom rofl
a jadni..jorgan im izgorio burninmad
i et..odo ja..
pozdrav 1.e ; lani moniki mihi kiæi darcu jureku
itd..ma svimaaa kiss

eo jedna lijepa pjesma..




- 14:36 - komentari (13) - print - . -

subota, 03.02.2007.

..:: i onda je svizac zamotao èokoladu u omot... a kakve sad to ima veze s dikobrazom?? :) ::..

hellOoOo
ev sad je miha pokraj mene.
s 4 probusene rupe na uhu.
a ja joj bušila dvije.
haha
ja uzmem iglu
i zabodem do pola
i pocnem se smijat
a igla joj stoji na pol uha
a mi se previjamo ko budale i padnemo s kreveta
i ona uzme iglu
i dokrajèi stvar..heh..
i tak..
u skoli bilo dobro..
dok mi raska nije dala 2 komada..
NEZASLUŽENO JE SVE TO...da da..
kuja.
mrs.
burninmad
eh..vjerojatno da mi dolazi u utorak frend iz zagreba..
joj bas sam happy..al nije jos sasvim sigurno..
ee
evo vam jedan smijesan video..roflroflrofl
zakon je..
pa ga pogledajte...
(i ne zaboravite pojacat zvucnike)
smijehsmijehsmijeh



kiss i wave svima!

- 19:59 - komentari (32) - print - ..:: i onda je svizac zamotao èokoladu u omot... a kakve sad to ima veze s dikobrazom?? :) ::.. -

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>