subota, 13.01.2007.

.....°°Av°°.....

yooooooo woc ap dud???smijeh
kak ste ljudi?
sta ima?
meni je dosadno...mislim...a zas bi inace pisala post...
onak..
da..
super mi je u zadnje vrijeme vani
sam se zajebavamo.
ALI...vise nema toga..sad ce skola.
onda cu cut samo : uci lara,uci!
a ja mrzim te rijeci.burninmad
osim toga super mi je.thumbup
ali ... ima puno stvari koje su me razocarale...
neki ljudi potpuno su se promjenili...nisam uopce prepoznala tu osobu.
tako je cijeli razgovor bio hladnokrvan,ma uzasno nesto.
nemogu vjerovat,al zadnje bi za tu osobu rekla da ce me razocarat.
na svaciju zalost,neki se ljudi vecinom u nezgodnim situacijama pojave u pravom svijetlu.
ali samo grade maske kako bi bili voljeni i prihvaceni...


Image Hosted by ImageShack.us

ma oke dosta o tome.
kako sam se smijala jucer
kad je mihaela glumila nekog psa
i stalno je vikala:
AV!AV!
jos ona ima neki smijesni glas..i tak je nazivcirala despota..
pa je opet dobio onaj svoj poznati bijes..
ah...
i tak..
ajd odo ja...
pozdrav svimaaaa kisskisswavemah

i evo secer na kraju...
bwahaha smijeh


Image Hosted by ImageShack.us


- 00:27 - komentari (38) - print - .....°°Av°°..... -

<< Arhiva >>