nedjelja, 03.12.2006.

Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet..od pogleda,dodira,poljubaca strahujem...i svi dobiju samo moj bijes...bijes koji je tebi namjenjen..!

ee ljudi pozdraaaavwave
taako mi je dosadno jer moram ucit burninmadjooj...
ma ugl...vikend sam super provela...ahahha slusajte ovo..
isli lana,jurica i ja pjeske do getroa...i bio mrak...i mene moji nazovu i pitaju di sam kad taman parkira predamnom...i sad ja dosla do njih da uzmem lovu...
i bio neki kanal ispred mene..dost dubok,pun lišćem..
i ja misla to tvrdo i stanem u to i propadnem do koljena roflroflrofl
a tam auti prolaze .. isse kak sam se priljepila uz staklo auta hahahha...
mihaela osla pit u valpovo...al vratila se danas...i tako...
isse kak sam se danas smijala...pitam ja lanu sta bi ti da ti dode neki ludak koji ti oce iskopat oči šarafcigerom..
kaze ona:da mi ostavi jedno oko da se znam vratit kući...ahahahroflroflrofl
jebote
ja pogledam kroz prozor tu u mojoj sobi
kad onak neka debela mačka se vuče..i pokusava se provuc kroz ogradu ahahharofl
ev bas je gledam..a nebi se cudila da je to monikin macak (pedofil koji se popne na njen prozor uvijek kad se ona presvlači) haharofl

joj...sutra skola...testova do jaja...
ma...
odo ja..."ucit".. wink
ajde pozdrav svimaaa kissmah

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:09 - komentari (24) - print - Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet..od pogleda,dodira,poljubaca strahujem...i svi dobiju samo moj bijes...bijes koji je tebi namjenjen..! -

<< Arhiva >>