nedjelja, 26.11.2006.

=) 17 kuna (=

hello there ! wavewink
evo ovako...
bili smo vani lana,kiæo,mihaela,jurica,despot,mali hrca,lisa,tena i Indi =)
joj bilo je super hahah.rofl
steta sto monika nije bila s nama... pozz njoj!kisswave
e da,pozz njenom decku denisu,vec im je 2 mjeseca yes
ugl.despot je glumio hitlera ahahah isse pa nas je tam sve ganjao ispitujuci ko je židov dead
lana i kiæo naravno nisu bili s nama,morali su "poprièati"..ahaha znam ja znam,sta ste vi radili naughty
jurica našao neki kauè pa ga odnjeli u naselje i tam ležali na tom lud
pa je to,a ko drugi nego despot,palio,skoro je izgorilo..lud
joj neda mi se više pisat ugl. bilo je svašta...
e da,marlena hvala sto si mi pomogla razgovorom danas,pokusat cu te poslusat wink
idem ja sad...eo neke slikice...smijeh
PoZz:Lani,Moniki,Mihaeli,Kiæi,Dariu,Despotu,Teni,Jurici,Marini,Anamariji,Marleni,Lisi,Dunji,Hrci,Deanu rofl,valjd nisam nikog izostavila....
Pusa!!!kiss


Ja
Image Hosted by ImageShack.us

Despot rofl
Image Hosted by ImageShack.us


Despotova šlapa rofl
Image Hosted by ImageShack.us

rofl
Image Hosted by ImageShack.us

Despot "kao" curica
Image Hosted by ImageShack.us

Lana&Kiæo cerek
Image Hosted by ImageShack.us

Ja&MIhaela
Image Hosted by ImageShack.us

- 20:49 - komentari (48) - print - =) 17 kuna (= -

subota, 25.11.2006.

...Nije junak onaj koji se ne boji, nego onaj koji uspije savladati svoj strah...

Ej ljudi wave
Ev opet ja s nekim drugim blogom...a sta ces...
ugl...ovaj cu probat nastavit pisati...
evo pa to je sve za sada pa cu nastaviti..hmm..kasnije.. wink
ae pozdrav Lani,Moniki,Mihaeli,Dariu,Despotu,Teni,Jurici,Marini,Anamariji,Marleni,Lisi,Dunji,Sandri,1.e,
iiiitd. i svima ostalima naravno...
kiss


da mi je samo skupiti snage
da zatvorim oèi
da mogu sanjati život pun života
udahnuti ga duboko
i izdahnuti u javu...


Image Hosted by ImageShack.us

- 00:30 - komentari (55) - print - ...Nije junak onaj koji se ne boji, nego onaj koji uspije savladati svoj strah... -

Sljedeæi mjesec >>