Dodirni me slučajno tekst - Pravi datiranje

ponedjeljak , 31.12.2018.

ZVEZDA HITA MI Zana Nimani je odavno napustila prostore jugoslavije, a danas izgleda OVAKO! (FOTO)










Click here: Dodirni me slučajno tekst






Ovom pjesmom Massimo je najavio rad na novom albumu. Uvod Am F Dm Am Am F Dm G Am Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. Dm Za tvojim dodirom ako potonem, G Am pusti me, nek potonem. Takođe je zabranjeno koristiti programe za djelimično ili kompletno kopiranje stranica Tekstovi.



dodirni me slučajno tekst

Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem. Nakon pet godina stanke, izvanredni pjevač koji je nebrojeno puta zadužio hrvatsku glazbenu scenu, objavljuje novi album jednostavna naslova Massimo, a potom su uslijedili hvaljeni albumi i koji su Massima vratili u sam vrh hrvatske mainstream glazbe. Ovo je grupa koja ce vas nastojati da razumije, podrži i ohrabri, uz dopuštenje da vaše emocije predstavite kroz spotove, slike, stihove ili poruke. Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem, izvuci me sa dna ponovo, ne daj me.



dodirni me slučajno tekst

Dodirni Me - Tekst pjesme: Za tvojim korakom ću ponovo, bilo da sam sam, ili s tobom zajedno.



dodirni me slučajno tekst

Published on September 23rd, 2013 by admin 0 Massimo Savić — Dodirni me slučajno Za tvojim korakom ću ponovo.. Za tvojim dodirom ako potonem.. Pusti me, nek potonem.. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan.. Netko će ljubit, a netko ostat sam … Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem.. Izvuci me sa dna ponovo.. Ne daj me … Dodirni me slučajno, udahni mi život ponovo.. Ti to možeš sigurno, rukom koju znam već odavno … Za tvojim pogledom ću pogledom.. Za tvojim dodirom ako potonem.. Pusti me, nek potonem.. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan.. Netko će ljubit, a netko ostat sam … Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem.. Izvuci me sa dna ponovo.. Ne daj me … Dodirni me slučajno, udahni mi život ponovo.. Ti to možeš sigurno, rukom koju znam već odavno … Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem.. Izvuci me sa dna ponovo.. Ne daj me … Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem.. Izvuci me sa dna ponovo.. Ne daj me ….



Nina Badric i Massimo - Prospi Rijeci
Dodirni me sasvim slučajno, poljubi me filmski nestvarno i najlepše kad je prestani, okreni se i nestani … Dodirni me sasvim slučajno, poljubi me filmski nestvarno i najlepše kad je prestani, okreni se i nestani …. Massimo je još imao brojne koncerte, a neki od njih su bili i na Beer Festu u Beogradu te na Špancirfestu u Varaždinu. Samo na srcu nosim znak, tvoje ime kao oziljak, ako te sretnem slucajno. Album je opet postigao veliki uspjeh. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan, netko će ljubit, a netko ostat sam. Dodirni me slučajno, kad bez daha ostanem, izvuci me sa dna ponovo, ne daj me. Izvuci me sa dna ponovo..

[Srednjoskolski centar prijedor|Kako zaraditi novac na youtube|Prvi odnosi sa muskarcem]






Oznake: ZVEZDA, HITA, mi, Zana, Nimani, je, odavno, napustila, prostore, Jugoslavije, a, danas, izgleda, Ovako, foto

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.