Free Music

Free Music



Free Music
evo avril lavigne ona mije isto cool i na mom dosad najboljem blogu svira pjesma girlfriend
Image and video hosting by TinyPic

evo shakire najbolja je
Image and video hosting by TinyPic
o meni
ime:lana
prezime:da ti ne bi rekla
godine:11
razred:sad ću 6d završila 5d
volim:svoju obitelj i kučne ljubimce i još mnogo toga
ne volim:prostačenje,lažljivce,umišljene,lopove
naj serija:za istim stolom
naj program(tv):rtl televizija
naj frendica:nisam sigurna ali maybe mihaela i marita
naj hrana:pizza i špageti
naj piće:sok multivitamin fruits ili coca-cola
kakva sam:pametna,zgodna,draga,dobra,spremna pomoći,tvrdoglava,maybe lijena
volim li dečke i kakve:hmm o tome bi se moglo pričat volim dečke hmmm i don't now mislim volim ne volim cure bože sačuvaj ali u mojim godinama o tome pričat
hmmhm mislim volim zgodne i pametne
šta ne volim kod dečkiju:i o tome bi se dalo pričat ali ok misle samo na 1. stvar kod cure a to je sis...
sa kakvim se družim:se sa iskrenom i fer djecom koja se znaju zabavljat ali da nekad ostanu hladne glave
naj komp. igra:of course the sims 2
naj boja:plava i to svijetlija kao nebo boja neba i mora
najvažnija sporedna stvar u životu mi je:kupanje u moru hahaha ne zbilja
ok to je to valjda znate dosta o meni
kada biste me pitali koji mi je najzgodniji nogometaš šta mislite što bih rekla dobro pogađatesmijehCristiano RonaldocerekImage and video hosting by TinyPic

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

Ovo če biti jedan od mojih blogova naravno gledan mojim očima
mojim mislilma ukratko život jedne iznadprosječne djevojčice


Image and video hosting by TinyPic

tko uopče voli ponedeljke ja... ne!!!!

Glitterfy.com - Glitter Graphics
evo koliko vas je već od sad bilo na mom blogu ovo sam objavila 13.7.2008


Web Counter
Web Counter
nasmiješite se uz mr. benna


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

STARKE!!!!!!!!!!:))))))))XD
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic>a>Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 07.07.2008.

ej ljudi

Ej zašto mi ne komate.Molim vas komajte.Ja sam na moru kao što znate,a danas idem u nekakvo kazalište kao u Krku neka kulturna zbivanja.Da i još mi je jučer mama otišla u Zagreb jer radi,a tata je sa mnom na moru.E i da što sam htjela reći da idem na tu predstavu sa tatom,tetom i sestričnom bit će mi vjerojatno super.Onda sam se jučer popodne išla kupati sa tetom i sestričnom i onda je bilo smiješno jer teta je govorila mojoj sestrični da mora sam smršaviti i bilo je još nešto ali to neću pisati ali uglavnom je bilo zabavno mali ću i zapostavljati blog dok sam na moru ali ok pa šta večinom ću pisati ali sad zbilja više ne znam šta da pišem pa ću vas pozdraviti,pa pozdravwavewavewave.



| KiSs M3!! (1) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.