srijeda, 07.05.2008.

teško je ful biti kul kad si tu!

ne želim da mislite kako sam ja neka dosadna, njurgava, cura koja se nezna borit za sebe i
stalno se žali i piše tugaljive postove....
Zapravo ti postovi se i što se tiće ruganja jednim djelom odnose na vlastito iskustvo,
ali zapraov želim pokazati ostalim curama koje su se možda našle u mojoj situaciji da se treba boriti za sebe,
a ne poput mene povući se sama u sebe i pisat tugaljive postove!

Image Hosted by ImageShack.us

zato ovo vrijedi za mene i za sve ostale cure kojima nedostaje samopouzdanja!
1. Glavu gore
2. Najljepša si i vjeruj u to budeš li se tako osjećala zbilja je istina da će te i drugi tako vidjeti. Znam da zvuči kao fora iz časopisa ali npr. jedna moja prijateljica jednom ju je jedan događaj toliko razveselio ona je sva sjajila od sreće nije se prestajala smijati.
3. svaki dan učini posebnim
4. zaljubi se , barem ćeš imati se za koga srediti svaki dan (vjerujete mi pomaže)
5. ujutro se ispleši na neku najdražu pjesmu, da se oraspoložiš

I znam da vam ovo izgleda kao neki glupi savjeti iz časopisa ali ako želite probajte nemožete ništa izgubiti! fino

Just my imagination...

14:05 komentari (37) print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.