www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Zagreb... - *IT'S MY LIFE* - Blog.hr

*IT'S MY LIFE*

19.11.2005., subota

Zagreb...

Danas sam bila u Zagrebu,točnije King Kross...uglavnom,super grad,ali fakat tamo ne bi htjela živjet,malo je prebrz ritam života...možda je samo meni čudno,jer nisam odande,ili nisam navikla,fora je otić tak na par dana i tak,al mislim da ne bi mogla živjet tamo...al vidjet ćemo kaj će bit za par godina...u biti,dok sam išla doma,na autoputu,bum,tras,sudar...lanačni! koma,u drugoj traci(na svu sreću) užas...imala sam feeling ko da se meni nekaj dogodilo,jebeno,polcija je došla i vikali su da ima mrtvih,kooma,skoro sam se rasplakala,oko petnaestak auta,kamiona,razbijenih,hitna je četiri puta došla...užas,kad si sam zamislim kak je obiteljima od tih ljudi kaj su poginuli...užas...to me onak,ajmo reć,pogodilo,nikad ne znaš,moš najebat ni kriv ni dužan... da...sjebano...neću više mislit na to...pozdrav svima!!! =p
Image Hosted by ImageShack.us
- 19:33 - Trag... (18) - Uspomena... - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zvijezdice

*L*O*V*E*