www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Subota... - *IT'S MY LIFE* - Blog.hr

*IT'S MY LIFE*

12.11.2005., subota

Subota...

Koji je meni danas kurac?? Subota,a meni se ne ide u grad...ne mogu vjerovat...i svi me nagovaraju,al jebiga...nikaj,ne mogu ja protiv sebe!! i,kaj je bilo:došla sam u grad,bila tamo pola sata,i otišla doma.... I onda,došo frend po mene i izvuko me van,ni sama ne znam kak...i onda je bilo sve ok...zajebancija,itd...

hvala svima kaj mi ostavljaju komentare... poosa svima!

*Možda bi tako bilo bolje*
Ponekad mislim kako bi sve bilo bolje da nestanem...
Želim jednostavno uzeti staklo,
Pustiti da sva krv isteče iz mojih vena...
Želim da srce,koje kuca samo zbog njega,
Želim da stane i da nastane tišina...
Znam tako bi bilo bolje.
Ubrzo ću pasti u zaborav,
Nitko me se više neće sjećati...
Tako će biti bolje...
Image Hosted by ImageShack.us
- 23:45 - Trag... (1) - Uspomena... - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zvijezdice

*L*O*V*E*