www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

*IT'S MY LIFE* - Blog.hr

*IT'S MY LIFE*

09.11.2005., srijeda

Evo jedna pjesma,tj. refren jedne pjesme:

-Ne govori mi ništa,pusti da ti čujem svaki dah
Tišina uvijek ista,bolja je za nas...
-Ja želim samo jedno;da zavliš me bar na jedan tren,
poslije je svejedno,
jer opet bit ćeš njen...
-Pusti me da ljubim;sve što nakon nje mi ostane,
i pusti me da gubim jer to znam najbolje...
Ako odem od tebe,neću znati kako je
u tom trenu kad živim,ili zbog ljubavi i umirem...

E...da...to je dobra pjesma...inače kod mene vam nema nikaj novog,svaki dan isto,danas nam je nestalo struje u školi jer nešt nije valjalo s prekidačima,jao,koja kooma:svi izašli na hodnike,trče,deru se,nastavnici počeli paničarit,a vrata od škole se ne mogu otvorit jer su na struju...onda su sa svijećama hodali,i onda konačno dođe struja,a dečko iz mog razreda dođe i ugasi svijetlo,i opet u cijeloj školi mrak...haha...


- 20:15 - Trag... (2) - Uspomena... - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zvijezdice

*L*O*V*E*