...;°;....TOKIO HOTEL....;°;....

16.05.2006. / utorak

....hm.....hm...hm...hm....

...evo mene....mahwavemahwave
....haja vam na komentarima...thumbupthumbupthumbup
....baš ste supač....coolcool
....eto ja se nisam dugo javljala...pa živa sam....smijehsmijeh
...hm...kod mene ništ abaš novo ...malo me škola je*e....ludzujonutzalivenbangburninmadheadbangmadpuknucu
...heheheheh...

namcor....čitaj....namcor

....čemu više služi ovaj blog...mislim kad sam počela sa blogovima ....redovito sam išla drugima i čitala i ostavljala komenatre...a sad na svoj blog nejdem i po par dana...rolleyesno

...mnoge cure koje sam ja čitala još sa prvim blogom i prvom ovisnosti o th....više nemaju blog...njima je to dosadilo...prošlo ih je...pa čemu da ja još pišem....mislim možda je sve to bila samo neka ˝zaraza˝ kao nekim novim blogom i tim dečkima (ako to oni jesu) hehehe ma nemojte se ljutiti ALI JA STVARNO NEZNAM ŠTA DA RADIM BLOG MI JE ODVRATAN...NEMAM VIŠE VOLJE A I ČAK MI JE TOM POMALO ....HM...KOJA JE NAJBLAŽA RIJEČ A DA I SEBE NEUVRIJEDIM... RUŽAN....ŠMRC ŠMRC ETO NAPISALA SAM...


TO BO BILO SVE OD MENE KYSSACH.....kisskisskiss

- 14:00 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.