i KoLiKo VaS iMa...


Get your myspace counter





...PjEsMiCe...

Ako izgubim tebe,
nek sve izgubim,
ne moram vise nikad da se zaljubim
i sve oci sto se poslije tebe jave
nece biti one prave.


Ja sam ptica koja pjeva a u dusi place,
ja sam bice koje te od svih voli jace.
Pjesmom te zovem, suzama te molim,
dusom ti prastam, a srcem te volim!

Sanjas li ikad da cu kroz vrijeme proci,
sanjas li ikad moje oci,
sanjas li ikad da cu ti doci,
sanjas li ikad mene i sebe,
sanjas li ikad da ne mogu bez tebe?


I kad pozelis plakati
tise nasmiji...
I kad osjecas da se lomis
ti pogledaj visoko...
I kad vidis da ti sreca dolazi
ti stavi zivot na kocku...
I kad vidis da gaze po tebi
ti se digni sa poda...
I kad vidis da ljubav odlazi
ti je pusti da ide...
Zivot te nece maziti,
ne dopusti da budes lutka,
ne dopusti da ljudi kazu
da si bila kukavica
jer to bi bilo kao
da se nisi rodila.
Digni glavu visoko,
nasmiji se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore
i sto god da te u zivotu ceka
ti budi svoj
jer samo ces tako postati covjek.

Zasto si me osvojio cim sam ti pogledala oči...?
Zasto sam te zavoljela te proklete noći..?
Zasto mi iz misli ne ides van...?
Zasto bez tebe ne mogu ni dan..?
Zasto jos u daljinu gledam..?
Zasto kad si otisao...jos i dalje cekam..
Zasto uvijek mislim da ces doći..?
I da ćeš se pojaviti negdje u noći...
Zasto kad sam sama želim da si tu..?
Zasto ne nestanes barem u snu..?
Zasto uopce postoje suze...
kad mi ih sve tvoje srce uze...
Zasto ne postoji lijek za tugu...
Lijek za bol...treper i muku...
Zasto postoji ljubav kad je tako slijepa..?
Tako tuzna..,osjecajna,ali ipak lijepa...


CRVENA RUZA NA
VJETRU SE NJISE
JA VOLIM TEBE I
NIKOG VISE.

LJUBAV JE RUZA
CRVENE BOJE,VATRA
STO PALI SRCE MOJE.

LJUBAV SE PJEVA,
LJUBAV SE KRIJE I
NISTA OD LJUBAVI
JACE NIJE.


STO DA TI KAZEM KAD
TINTA BLIJEDI,ONO
STO OSTAJE U SRCE
NAJVISE VRIJEDI.
TI SI PREZENT MOJIH MISLI,
BUDI PREDIKAT MOG ZIVOTA,
JER INFINITIVNA KULA SUPERLATIVA
MI GOVORI DA CU S TOBOM
IMATI DOBAR FUTUR.

BUDI MOJ SAN,
MOJA ZVIJEZDA SJAJNA,
MOJA SIMPA I
SLATKA TAJNA.


TISUCE JE RIJECI PREVISE,
JEDNA JE PREMALO,ALI
DVIJE GOVORE SVE:
VOLIM TE.

VOLIM TE KAO STA RIBA VOLI VODU,
KAO STADIOR VOLI MODU,
KAO STA MEDO VOLI MED,
KAO STA PINGVIN VOLI LED.
JA NISAM ANDEO IZ RAJA
ALI TE IPAK VOLIM BEZ KRAJA.


CUVAJ MOJU SLIKU SRCE
TE MOJE MOLI,JER KOPIJA
TE GLEDA,A ORGINAL VOLI.

TKO TE SVOJOM SRECOM ZVAO,
TKO TI JE SEBE DAO,
TKO ZA TEBE DISE
NE SJECAS SE VISE??

DOK NOC TIHO PADA I
MJESEC DIVNO SJA,
SLATKO SANJAJ OVE
NOCI JER NA TEBE
MISLIM JA.

PITAJU ME STO ZELIM,
JA KAZEM RUZU I TEBE.
RUZU ZA TEBE A TEBE
ZA MENE.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

...LiNkIcHi...
...LeJo...dead


PaA...nEs I o MeNi...
Zovem se Sanja...bla bla bla...na ovom blogu cu pisati o sebi dogadajima i tako te gluposti...treniram mazoretkinje vec 6,5 godina jos malo 7.Otkacena sam osoba i volim se zabavljati...Sviđa mi se...jedan decko...valjda...hehe...a sa da vise pisem volim sve i svasta a ne volim:lazljivce dvolicne osobe,i tako....idem sad bye...
Image and video hosting by TinyPic







...slikice...

Image and video hosting by TinyPic

...eWo LeJo JeDnA Za TeBe...wink
Image and video hosting by TinyPic



dead

...kOlIkO jE sAti??






subota, 06.09.2008.

when life gives you a hundred reasons to cry,show life that you have a thousand reasons to smile...

eh...bilo je svega...isla sam na one lopte u medulinu...ma predobroo...prosao je i nastup..i na njemu je bilo super...pocela je i skola...ekipa je super,popka non stop nesto izvaljuje pa se smijem...rascistila sam neke stvai s nekim ljudima...bilo je tu i tuznih trenutaka ali kao sto naslov kaze life goes on...e da adresu bloga sam promijenila radi nekih komentara jedne cure koja me inace full zivcira i jos mi je ostavljala jadne komentare...ocajnoo...

eh pa sada malo je velika slika ali nema veze meni je jako lijepa ja sam dodala tekst....tekst mi je preeedivan lijep i bas opisuje zivot mah....idem ja sada pa valjda cu ponovo napisati post..jednom...heh....sada necu bas stizati kad pocnu ispiti i te gluposti jer mi ipak nije svejedno



| CoMeNtIrAj (6) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.