utorak, 26.09.2006.

Moje misli....

Ej!
Sad mi se malo piše pa ću napisat ona svoja razmišljanja od neki dan....

Gledala sam malo neke stvari na kompu i vidla sam Višnjin post sa starog bloga. Ovo je napisala prije neka 3-4 mjeseca:

„Super je kad si zaljubljen! Znam po sebi! Zaljubljena sam već zadnjih... ima 8 mjeseci!cerekcerekcerek Znam da ima osoba koje se opeku u ljubavi pa kažu da više nevjeruju u ljubav, al to je, čista laž! Ja imam VELIKE sreće, pa se još u tome nisam našla! Ja još uvjek vjerujem u ljubav! Ljubav me još nije iznevjerila! I sad da se malo pravim "pametna" pa da kažem nešto o ljubavi...
Cijeli život čekamo nekoga. I kada dođe pravi nekada znamo ga pustiti jer mislimo da to još nije to. Ali ljubav ne čeka! Nažalost kad-kat shvatimo prekasno da je ljubav bila tu… I ne možemo to popraviti!
Ako ikada osjetiš potrebu i tjeskobu za ljubavi. Osvrni se, možda je tu negdje oko tebe. Sjedi, čeka i voli! Nije Bog bez veze stvorio srce! Stvorio ga je ljudima da mogu osjećati i voljeti! Voljeti nije sramota, voljeti je moć! Ne može svatko voljeti! Možda može, ali kada voliš, nisu ti važne materijalne stvari i popularnost, već su ti važne misli i osjećaji osobe koju voliš! I učini sve za tu osobu! Pokazuj da ju voliš svaki dan! bilo malom poljubcem u obraz, ili velikim zagrljajem! To kazuje puno! Mi se kad- kat bojimo to pokazat, znam po sebi, ali kasnije se kaješ! Jer u srcu ga/ju voliš više od ičega, ali neznaš to pokazati na pravi način! I sad na kraju mislim da će svatko od vas makar jednom voljeti svim srcem. Osim ako ne voli sad! Vjerujem da će biti voljen! Nemojte čekati i bojati se reći te dvije prekrasne riječi: VOLIM TE! Volite se koliko možete, a to je svim srcem i dušom!
Znam da zvuči otrcano i glupo, ali to je to! Ljubav je komplicirana, ali morate priznat NAJLJEPŠA!!! A eto... Ljubav je ljubav! Jedna i može bit lijepa a može i boli!

Imam frendicu koja je nesretno zaljubljena, i jako mi je žao! Jer mislim da nije zaslužila! Ali Marija, znaš da te ja VOLIM i da te nikad neću iznevjerit i ostavit samu!!!! I sad te molim da ga zaboraviš, vidiš našo je curu... Naći ćeš i ti nekog dripca koji će te volit i više od svakog! Ali moram bit iskrena, drago mi je zbog te osobe, ali sam isto tako tužna zbog tebe... Ma ja sam uvjerena milju posto da ćeš ga uskoro zaboravit!“

Mislim da je i ona promijenila mišljenje.... baš ko i ja.
U to vrijeme, možete zaključit, po ne znam koji put sam se zatelebala. Al sam preživjela.
I sad mi se to opet događa.
Zašt se ja moram uvijek zaljubit u krivog????
Mislim, u početku je sve to sjajno i bajno, a poslje Mare ko te šljivi.
Mrzim ljubav!!!!!!!!
Sad mi je baš grozno. Glupo mi je kad se zaljubiš u nekog i onda patiš za njim milijun godina! Zašt to mora tak bit?
Mislila sam da je ljubav sranje i onda mi se preko ljeta dogodilo nešt super!!!! Zaljubila sam se al stvarno. I nije mi žao!!! Žao mi je jedino što se sad glupo ponašamo, al ajd.
Ovo ljeto ne mogu zaboravit iz više razloga. Bila sam sretna a sad sam sva neka jadna.
Opet mislim da je ljubav sranje. Neki glup osjećaj zbog kojeg čovjek mora patit. Svi kažu da postoji prava i sretna ljubav, da jednom u životu moraš upoznat sretnu ljubav. Ali nje NEMA!!! Čak i oni koji se vjenčaju i cijeli život žive sretno ipak pate na kraju. Neko mora prvi umrjet i onda ovaj drugi pati. To nije fer! Zašt Bog il ko god nije mogo izmislit sretnu ljubav? I zašt smo mi ljudi takvi kakvi jesmo? Zašt nekog ne možemo nesebično voljet? A i kad tak volimo opet smo povrijeđeni i patimo.
Još je gore kad npr.imaš prvu ljubav, al nesretnu. Voliš ga 3 GODINE i onda kad kažeš da je sad dosta onda se opet on pojavi. Al sam što ovaj put bude sve bolje- vi završite zajedno. Misliš da ti se ništ bolje nije moglo desit! Al na kraju opet patiš. Odjednom se pojavi i kaže da je gotovo. I onda se te godine sve više povećavaju. Voliš ga sve više i duže....
Poslije prekida si ti u bedu dok je on super. Sad ste kao prijatelji, sve super. I onda on kaže el bi mu ti htjela pomoć. Naravno da oćeš- voliš ga tak da bi sve napravila za njega. Čak i kad te pita el bi mu htjela pomoć oko jedne cure. Ti bi se najradije ubila, Al ćeš mu ipak pomoć jer ste sad prijatelji. Još je najbolje kad ti on kaže da si mu falila, da mu se još sviđaš i da te još voli... ima nas koje su tak naivne da će u to povjerovat. Ne kuže da je to sam zato jer oni traže nešt od nas.... skužiš ti to, al prekasno. I opet si jadna i tužna.
E pa meni je toga dosta!!!!!!
Dosta mi je toga da plačem i patim zbog njega!! Neću više!!!!! Ne mogu više tak. Znam da bi ga trebala zaboravit i krenut dalje, al kak? Kak da to napravim? Znam ja šta bi ja trebala napravit, al jednostavno kad god mi je blizu ja se izgubim. Sve ono šta sam odlučila da idem dalje, sve to padne u vodu. Zašt? Zato jer ja u njemu vidim ono čega nema. Kad nekog voliš, on ti je najsavršenije biće na cijelom svijetu i nije te briga šta će drugi reć o njemu, ti tjeraš po svom. I poslije skužiš da si bio slijep i vidiš njegove mane i kažeš da si glupa jer ga voliš. Al onda se opet nešt desi, opet on nešt napravi i ti si opet na početku. Na tom početku stoji samo tvoja velika ljubav prema njemu.
Ti skužiš gdje si griješila i šta je on krivo napravio. Sad kad bi ti mogla ponovo s njim, kad znaš da više nećeš napravit istu grešku, vi ne možete bit zajedno. On to više ne želi...
Ne želim više patit i plakat zbog njega, ni zbog koga drugog! Ja sebe uništavam time što mu želim bit blizu i što ga ne ostavim u prošlosti. Kad ne mogu....
Još je najbolje kad si tužan, praviš se da si sretan i niko ništ ne kuži! A to nije dobro. Trebaš se nekom povjerit, valjd će ti bit lakše. Tak kažu.
To sam i ja napravila, upravo sad. Nisam još sve rekla; neke stvari je bolje da sačuvam za sebe.
Rekla sam milijun puta da ću ga zaboravit i da više neću mislit na njega. Al nisam znala da je to svaki put sve teže. Glupa sam! Volim ga zadnje 4 godine(da, da, već je toliko prošlo...) i znam da mi je teško svaki put kad ga moram zaboravit. Ali ja to nikad ne napravim; on je uvijek tu negdje. Mislim da je sad pravo vrijeme da ga zaboravim. Samo ima jedan problem- ne znam kak?? Izgleda da je pr(a)vu ljubav teško zaboravit...
Nažalost...

A dobro, više vas neću zamarat s mojim problemima.
Ajd uživajte, kiss

Image Hosted by ImageShack.us



- 22:12 - Don't just fade away ( 34 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©