utorak, 12.09.2006.

Meni je dosadno.......

hej!
a stvarno mi je dosadno!! ne znam šta da radim....

danas je u školi bilo ok. valjali smo gluposti ko i obično. sve je bilo dobro osim matoške.
malo sam se zeznula... dobro, malo više. u jednom zadatku sam imala milijun grešaka! i što je najbolje, Višnja ih je skužila dead.o Bože... sad sam se uvjerila da je pametna....rofl
al dobro Višnja, onaj zadatak si i ti zeznula. shvati me, danas mi nije išlo, meni se motaju druge stvari po glavi. tko još misli na matošku?!?!?!?
al uglavnom, rješila sam bolje od tebe test iz engleskog. he he he he he!!!!smijehmouthwash
ajd neću više o školi. već mi je dosadila.

kod mene nema ničeg novog, jedino što sam se pofajtala s Višnjom. nešto mi to često u zadnje vrijeme....namcor sorry!

ajd ljudi, čujemo se.
adio!wave

Image Hosted by ImageShack.us
...lonely.....


Image Hosted by ImageShack.us

ovu pjesmu sam vidla na Majinom blogu. ovaj dio mi je najbolji...

....Bio je to najljepši trenutak u mom životu,
bila sam najsretnija žena na svijetu.
Da sam barem mogla
zaustaviti vrijeme u tom trenutku,
da taj trenutak traje zauvijek.
U jednom trenu su se
raspršili svi moji snovi,
sva nadanja,
sve se pretvorilo u prah i pepeo,
kao da nikad ničeg nije ni bilo.
Tog je dana propao moj život
i otada nemam razloga
zašto bih se veselila.
U moj se život uvukla tuga
i ne znam kako
da krenem dalje bez tebe,
bez tvog osmjeha.
Bio si moja jedina ljubav,
jedino sam se sa tobom
osjećala sigurnom i voljenom.
Ne znam kako da te zaboravim,
ljudi govore da vrijeme sve liječi,
ali ne znam koliko ću još godina
morati da pričekam da te prebolim.
Misliš li i ti ponekad na mene?
Jel' ti žao što smo se rastali?...


Image Hosted by ImageShack.us

You're my lover
Undercover
You're my secret passion and I have no other

You're delicious
So capricious
If I find out you don't want me, I'll be vicious

Say you love me
And you'll have me
In your arms forever and I won't forget it

Say you miss me
Come and kiss me
Take me up to heaven and you won't regret it

You are the one
You're my number one
The only treasure I'll ever have
You are the one
You're my number one
Anything for you 'cause you're the one I love

You're my lover
Undercover
You're my secret passion and I have no other

You're a fire
And desire
When I kiss your lips, you know, you take me higher

You're addiction
My conviction
You're my passion, my relief, my crucifixion

Never leave me
And believe me
You will be the sun into my raining season

Never leave me
And believe me
In my empty life you'll be the only reason

You are the one
You're my number one
The only treasure I'll ever have
You are the one
You're my number one
Anything for you 'cause you're the one I love

You're my lover
Undercover
You're my secret passion and I have no other

You are the one
You're my number one
The only treasure I'll ever have
You are the one
You're my number one
Anything for you 'cause you're the one I love

You're my lover
Undercover
You're my secret passion and I have no other
I wish you could be near me
I seek your eyes to thrill me
So take your chance and feel me
I am ready now


Image Hosted by ImageShack.us

Life it seems will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things aren't what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filling me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone

No one but me can save myself, but it's too late
Now I can't think, think why I should even try

Yesterday seems as though it never existed
Death greets me warm, now I will just say good-bye


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:12 - Don't just fade away ( 13 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©