srijeda, 06.09.2006.

Don't worry, be happy!

Evo mene....
U školi mi je super!!!! Društvo je baš zakon, svi su ludi. A i profesori su ok...koliko mogu bit.
Sam što ja uvijek kasnim...namcorbang
Stalno sam s Višnjom, Dorom, Tinom, Teom i Sanjom (pozdrav!wave). Cure su mi baš lude. Danas sam se stalno zezala s Dorom. Jedva čekamo veliki odmor da možemo ić žderat.njaminjami
Za početak je sve ok....

e, promjenila sam dizajn..malo me živcira šta ono angels stalno blinkiše.mad
see ya, baj!kisswave




Bila je noć i strašna gužva oko mene
I kroz dim cigareta
imala sam osjećaj da me netko gleda,
Da sam nečija meta.
On je sjedio u sebe siguran i u svoje mjesto,
Takav pogled ispod obrva ne vidim često.
Iz znatiželje sam zastala,
Pamet se odmah s glavom rastala.
Kao da je nikad nisam ni imala,
Kao prah što ne valja.
I više ne znam šta je bilo
I tko je svirao.
Bez znaka za pretres već me je dirao.

Od tada luda sam za njim,
Pogledom učim.
Od tada više nikoga ne vidim,
Pa ni sebe.
Al odbolovat ću te ja
S čašom tuge u rukama
I sa društvom koje i ne poznajem.
Da,odbolovat ću te ja,
Znaš kako čvrsto na nogama,
Ali nikad pogled ispod obrva.

Više ga nisam nikad vidjela,
A kamoli često.
A kao aurel, u onom bircu svijetli
Ono mjesto.
S kog me je on nišanio,
Pogledom lako-sigurno.
Nišanio, još lakše ranio.

Od tada luda sam za njim,
Pogledom učim.
Od tada više nikoga ne vidim,
Al odbolovat ću te ja
S čašom tuge u rukama
I sa društvom koje i ne poznajem.
Da,odbolovat ću te ja,
Znaš kako čvrsto na nogama,
Ali nikad pogled ispod obrva
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I can hear my heart breaking as I open the door
I can feel the tears on my face burn like fire
As I look in your eyes
And I know I'm still in love

With everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you
Baby, baby, I'm still in love

With everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you
Everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you

I can feel my life ending as I whisper goodbye
And I know I'm still in love

With everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you
With everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you

I can't believe I still need you
I can't believe I still want you
Can't believe life means nothing without you
Baby, I'm still in love, still in love, still in love

With everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you
Everything I hate, everything you do
Everything I fear, everything on you

I'm in love with everything you are

....nažalost....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Drumming hearts
And your silent words of love,
They still remain
In the shades of night.
Will you go?
Will you ever save my storming soul?
I need to know.
Should I live, should I die
Without your love?
Should I smile, should I cry
Without your love?
Should I fall, should I fly
Without your love?
All I can is only living for you,
Breathing for you.

What I lose, what I find
Without your love?
What I say, what I hide
Without your love?
What I have in my mind
Without your love?
Tell me what I have to do?
Since I love you...
Fly with me,
Take my wings and dream away.
The stars will lead
To the heavens' way.
One's for sure-
There's a thousand ways
To say goodbye
What you decide?
Should I live, should I die
Without your love?
Should I smile, should I cry
Without your love?
Should I fall, should I fly
Without your love?
All I can is only living for you,
Breathing for you.

What I lose, what I find
Without your love?
What I say, what I hide
Without your love?
What I have in my mind
Without your love?
Tell me what I have to do?
Because I love you...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


- 20:10 - Don't just fade away ( 14 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©