< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












utorak, 13.04.2010.

.. my memoirs <3

A DOBRO ZNAS STA MENI ZNACIS ~

Budi tu! Mastam o tebi, mastam o tome da smo jos uvijek zajedno.. Sta da radim?? Reci mi molim te, stvarno te molim..odgovori na poruku, nazovi, reci nesto..reci ii tu sam za tebe..tu sam kad god ti to zazelis..kad god pozelis doci cu, u bilo koje doba dana ii noci..da te nema, nebi ovako zivjela, svaki put da ubijam tugu u alkoholu, svaki put da nekog iskoristim da ne mislim na tebe..da budes uvijek tu, da zauvijek imam te..Volim te, po prvi put mogu to nekome reci, po prvi put..ii hvala ti na tome, stvarno ti hvala, jer sad napokon znam sta to znaci..volim te..jednostavno ~


GDJE JE ONAJ COVEK KOG SAM NEKAD VOLELA ~

Falis mi, stvarno mi jebeno falis, vise neznam kud bi sa sobom..kad trebam krenut s nekim nesto osjetim neki grc, ko da netko povuce kocnicu ii kaze da Anci nebudi glupa, nije to to...ˇ
A ja sam navodno tvoja ljubav zivota, ii navodno me volis, al kad mi to svaki put kazes ii onda jednostavno nestane..a toliko bih ti toga htjela reci jer si ti jos uvijek dio mog zivota ii bojim se da ces jos dugo biti tu ii zivjer u mom srcu ii motat mi se po mislima <3
ii samo zelim da te vidim da opet osjetim ono sta osjecam kad stojim ispred tebe, one otkucaje srca ii onaj osjecaj kao da je cijeli svijet stao.. ~


II NEBO JE PLAKALO TE NOCI ~

Razmisljam o svome rodjendanu, proslom rodjendanu, o prikrivenim suzama ii o tome koliko mu nisam htjela dat do znanja da me povrijedio, da me pogodilo to sta je napravio.. ii sada nisam sigurna, neznam sta bi ii kako bi dalje ... [jer vidimo se dragi moj kad moje srce stane].. ii bojim se da je to bila jedva velika greska ii da sam si ja zamislila moj ii njegov svijet u glavi ii da je sve upravo suprotno od svega sto se dogadjalo imedju nas...[da vise ne postojis nemogu da shvatim, hocu da te vidim, zelim da te vratim].. ali to je ono sto ljudi govore, svatno jednom, nazalost, osjeti kako ljubav boli..a on je uvijek prvi, uvijek prvi u svemu...moja prva ljubav, ii vjerujem da je on bio taj, ii zao mi je sto se nismo kasnije sreli jer da je neko drugo vrijeme mozda bi ii bili sretni ii sada.. vise nego sto smo kad stojimo jedno ispred drugoga. [nedam nikom da te dira, da na tebe prstom pokaze].. ii ne zelim da ode od mene, zelim da zauvijek ostane tu, bar na neki nacin, samo da ja znam da je on tu... ~

Image Hosting by imagefra.me


IZGUBLJENOST, LAZ, NESIGURNOST ~


Osjecaj izgubljenosti, osjecaj da lazem sve oko sebe..to je ono, nabacis lazni osmijeh ii nitko te ne pita sta ti je.. Lazan osjecaj da sam dobro, a zapravo nisam, raspadam se.. ii ovaj tmuran, hladni dan, podsjeca me na njega.. neznam vise kako dalje, a da on nije tu, da ga nema kad je najpotrebnije... a s neke strane jos je tu ii uvijek ce bit samo ne na nacin na koji bi ja to htjela... jer on ii ja imamo nesto ii jesmo nesto, ali opet kao da nemamo nista.. ~


JA POZELIM DA SI TU ~


Ajme kako mi fali, kako ga zelim zagrlit ii poljubit.. ii sad dok mi svaka suza tece, zaboravljam na ono sto zelim napisati.. umor, zivciranje, bol ii strah..glazba.. sve me na njega podsjeca ii znam da sam glupa, ali jos se nadam.. nada se njemu.. njegovoj ljubavi, a ne bih smjela, ne bih smjela--- Boli me to sto me odbija, a onda odjednom samo dode, ii kada me prodju svi osjecaji, on se vrati, uvijek se vrati kada sam s nekim, kada sam sretna ii kada nastavim sa svojim zivotom.. ii molim Boga da to vise prodje, da prodje taj osjecaj ljubavi prema njemu, da ga vise nikada ne vidim nakon toga!! Da vise nikada on ii ja ne postojimo, ali znam ii sama da je to nemoguce..ii da cu se uvijek vracat njemu jer me on promjenio, on je napravio od mene jaku ii samouvjerenu osobu..moram nastavit dalje, a nemogu, nemogu jer mi je jos uvijek pod kozom, u srcu... ~


NISI NI PRVI KOG SAM VOLELA SAMO JEDNU NOC ~


Nemogu vise bez tebe, pretesko je ovo vrijeme od kada tebe nema.. ii pozelim da si svaki dan uz mene, da me samo zagrlis, da znam da si tu, da ces mi uvijek pomagat kao sto si nekada..ii volim te, vise nego sto volim sebe, nemogu vjerovat da mi netko moze toliko znaciti koliko mi znacis ti... Budi tu, budi uz mene, u dobru ii u zlu . .ii dalje bih sve dala da budem kraj njega, da on bude kraj mene..~


PROKLETO DOBRO ZNAMO SE MOJE LUCE ~

Jedna mi je od onih noci..kada se prisjecam nasih najlijepsih trenutaka, a ii onih kada je uvijek bio tu.. prisjecam se najmanje sitnice ii svaka mi izmami suzu na lice..ali to nije sutra bola, to je suza srece zbog toliko lijepih trenutaka sto mi ih je on pruzio cak ii kad je bio daleko... [fali mi ono sto sam nekad zvala najmilije]...ii svaki put kad razgovaramo, uzivo, na mobitel, kao da svi problemi nestanu, cijeli svijet stane ii u tom trenutku smo samo on ii ja..a to mi je ono najbitnije.. ii osjecam da njegove rijeci '' ti si ljubav mog zivota '' nisu samo hir alkohola ii njegovog nerealnog razmisljanja.. ..~


ZBOG TEBE DA UMREM, MIRNE DUSE DA UBIJEM ~


Falis mi..nocas posebno..lezim ii razmisljam o nama, o tome kako nam je bilo, o tome kako nam je moglo biti.. ii mislijun stvari mi je sada proslo kroz glavu, ali urezalo se samo jedno, da li smo mi ikada ii postojali... ii vec duze vrijeme sanjam kako te gubim, kako odlazis, ii probudim se u suzama, uznojena, uznemirena..ii onda shvatim da je sve bio samo san..da si jos uvijek tu.. ii najvise od svega sto mi fali, fale mi nasi razgovori, fale mi tvoji zagrljaji, tvoj pogled koji govori da ce sve biti u redu ii da su nevolje prolazne.. fale mi tvoje rijeci ii obecanja da ces zauvijek biti tu! Falis mi ti!! U ovim danima ocaja, borbe za samu sebe, fali mi tvoja ruka da mi pokaze pravi put, jer ti si uvijek bio tu da mi pokaze sta je ono pravo..znao si sto je dobro za mene jer ti si sve to vec prosao ii zato ti zahvaljujem, zato te toliko volim! ~



Image Hosting by imagefra.me



Please, help me... (0) | Print | x

<< Arhiva >>