< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












nedjelja, 19.10.2008.

^^Perfect soul^^

^^I want to be a thousand miles away from here^^

I just want to get out of this city…I will walk a thousand miles just to see you tonight…

Ne mogu wise bit u owome gradu… Gade mi se ljudi, gadi mi se okolina, ma swe oko mene… Swaki dan prolazim iste putewe, swaki dan ista rutina… Tramwaj,skola,autobus,kuca… Izlasci su za k****…Nema nikoga kome mogu u popunosti wjerowat… Jednostawno ne mogu…Ne mogu se wezat za nikoga I za nikoga mi nije toliko stalo… Zelim otici odawde… Mozda ce se onda wratiti u onu staru ‘’koku’’ , kako bi rekli moji… Nisam ista osoba kad sam s njima I kad sam s ljudima u Zagrebu… Jednostawno ne mogu wjerowat koliko tu ima neprijateljstwa, mrznje, lazi I prewara… I koliko ti ljudi zaista zele nauditi… Koliko su swi zawidni… To je ogromna razlika… Nemogu ziwjeti u nesigurnom gradu I swaki dan misliti kako ce mi se nesto dogoditi… Zagreb wise nije siguran grad… Zelim otici kilometrima daleko… Sto dalje… Zelim opet pronaci sebe…

Image Hosting by Picoodle.com


^^Be with me^^

I need a miracle I want to be your girl, give me a chance to see that you are made for me…I need a miracle, please let me be your girl, one day you'll see it can happen to me…

Zelim biti s tobom… Zelim opet proziwjeti ono sto sam proziwjela one dwije lude noci… Bilo je sawrseno…Swaki trenutak, swaka sekunda, swaka minuta… I ti si bio sawrsen… I znam, mnogo puta ti ljudi kazu, odustani, kraj je…Ali nade uwijek ima… Nada je kurwa,ali ipak postoji onaj mali dio koji te wuce k tomu da ti se ostware zelje I twoja nadanja… Wjerujem u to da mu je stalo… Nemogu reci da wjerujem u to da cemo opet biti zajedno zato sto to ne mislim… Ali znam dam u je bilo zao sto necu dolazit prije ljeta… Cujes mu po glasu… Wolim ga… Puno, puno… Uwukao mi se pod kozu… I usao je u srce… I nepusta ga wan…Njemu mogu reci swe… Imam prewise powjerenja u njega I prewise mi nedostaje… Jedwa cekam da dodem u Omis I da ga widim, zagrlim, poljubim, ali nazalost samo prijateljski…


Image Hosting by Picoodle.com


^^Summer peace^^

You told me that you'd wait forever…Oh and when you held my hand I knew that it was no or never… Those were the best days of my life… Summer of ‘08…


Ljeto… Moje najdraze godisnje doba… Odbrojawam dane do onog trenutak kada cu krenut na put za Omis… A owo ljeto?? Awww…Najsawrsenije ljeto u mome ziwotu…Od ekipe, ljubawi, wremena, ma swega… Zelim nazad… Zelim da je sada ljeto… Da budem sa swojom ekipom… Isse, kako ja njih obozawam… Prewise… Jedino na njih mislim I samo su mi oni u glawi… I owo ljeto… Sawwwwrseeenooo… PeRFeCT;)))

Image Hosting by Picoodle.com




^^My biggest fear^^

Bojim se wezati za ljude, ali mi nije zao sto sam se wezala za njih… One su jedine osobe za kje cu se ja zaista moci wezati… Owo u Zagrebu?? Ima par ljudi za koje sam se wezala, ali nedowoljno da im u potpunosti wjerujem… Neki su prijatelji prolazni, a neki su stalni… Ja imam I prolazne I stalne prijatelje… Wolim moje stalnjake…awww…Luw wery much… Nekada dawno wezala sam se za neke osobe koje su me na kraju iznewjerile… Ostawile su me na cjedilu… I to je swe uzrok mome strahu za wezanje za ljude… Wezala sam se za njih, a one su me samo iskoristawale I lagale mi swe sto su mogle… E, to su prolazni prijatelji… Presla sam preko toga, ali se nisam prestala bojati… Jednom ce I taj strah nestati… Jedina moja zelja I jedini moj san… No FeaR…

Image Hosting by Picoodle.com


^^You’ll newer see me crying^^


And I'm going to miss you like a child misses their blanket but I’ve got to get a move on with my life…It’s time to be a big girl now…And big girls don't cry…

Jednom me widio kako placem I to onda kada je najjace bolilo… Onda kada me slomio… Jednostawno suze nisam mogla zadrzat… I bolile su ga moje suze, rekao je… Ali sam obecala sebi I obecala sam njemu da wise nikada necu plakati prek muskim… Prawit cu se hladnom, bezosjecajnom… Kao da me ne boli… Skriwat cu osjecaje… Necu dati da swi wide kako me powrijedio… Nikada wise… No MoRe TeaRs…

°°Your tears don’t fall they crash around me…°°

Image Hosting by Picoodle.com



^^For the end^^

Baby if you strip, you can get a tip
'Cause I like you just the way you are
(I'm about to strip and I need it quick
Can you handle me the way I are?)
I don't need the G's or the car keys
Boy I like you just the way you are
Let me see ya strip, you can get a tip
'Cause I like, I like, I like...
Xxx
e^

Image Hosting by Picoodle.com

LoWeD By Sissy;)))

^^The end^^



Please, help me... (6) | Print | x

<< Arhiva >>