< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












subota, 10.11.2007.

Kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi,sva patnja i bol života mog će proć...U noćima bez sna,ja tebe dozivam da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti...

Naša pjesma...I svaki puta me ona podsjeti na
one lijepe trenutke naše ljubavi...
I sve bih opet ponovo,bez razmišljanja...Opet bih htjela osjetiti tvoje dodire,
tvoje poljupce,tvoje zagrljaje...Čuti tvoje riječi kako mi nježno šapuću na uho...
Ljubavi...
I jedva čekam da utonemo zajedno u san...
Sa onom iskrom ljubavi u našim srcima...
Možda će ona jedna večer pokazati svoje...
Ne znam...Ali ona je tu...
Ta večer mogla bi sve promijeniti...A nadam se da hoće...
Naša će se duša stopiti oponovo u jednu...
Jednu veliku ljubav...
I neću te nikada više pustiti...Da svu patnju i bol proživljavam ponovo...
A kako pjesma kaže...Kad dođeš mi ti..
Svijet i vrijeme tada će stati...Zbog nas..Da bi mi mogli biti zajedno...
Zauvijek...

Image Hosting by Picoodle.com


Ovo me nekako podjeća na njega....Volim te

Boze, kako godine lete
Boze, juce bila si dete
danas, mlada, prelepa zena
za ljubav rodjena

Boze, ti mene zoves na pice
nemoj, bicu ti bolno otkrice
nemoj, ne trazi ljubav od mene
ja nisam sreca za zene


Do zore rade klubovi
drze ih moji drugovi
na racun moga imena
sva su ti vrata otvorena

Do zore rade klubovi
idi, zavedi pola grada
a ja cu biti covek iz senke
koji te cuva jer jos si mlada
lepa do bola, lepa do bola

Boze, sve ovo tesko mi pada
Boze, ipak si previse mlada
veruj, nije mi lako ni malo
bas zato sto mi je stalo

Boze, u oku suza ti blista
idi, u dusi ostani cista
idi, ja nisam dobar ni sebi
srecu ti doneo ne bi

Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (12) | Print | x

<< Arhiva >>