< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












subota, 03.11.2007.

Zbogom..Nikada nemojte zaboraviti koliko vas volim...I kada me nebude voljet ću vas...Došli su zli ljudi u naše živote...

Samo sam ih htjela maknuti od osoba koje gledaju samo na materijalne stvari i
od osoba koje ne mare za tuđe osjećaje....Nije ih bilo briga da li će povrijediti
nečije osjećaje...I jesu...Prvo su slomili naše prijateljstvo,a onda mene...
Jer moj život bez nih dvije nije isti....I nakon 11 godina prijateljstva došli su zli ljudi
i oduzeli nam pravo na naše prijateljstvo...Bile smo nerazdvojne...Znalo se za nas...
Ali više se neće znati...Jer MI više nepostojimo....Zli ljudi razdvojili su nas....
Nitko nas nikada nije uspjeo razdvojiti...Ah,i to se jednom moralo promijeniti...
Voljela si tu ''VELIČANSTVENU TROJKU''...Nešto malo više nego što si govorila...
I ti i ona...A ja sam nakon izmišljenih priča ispala lažljivica....I ja sam ostala sama...
Htjela sam vam samo reći da njih nije briga za vas....I to vaše tajno prijateljstvo možda
nekada uspije,ali ćete vas dvije možda i shvatiti da je više nisam dio vaših života...
Da sam vas zaboravila,okrenula novu stranicu...
Ali možda ću okrenuti novu stranicu u životu i nikada se više neću pojaviti
pred vašim očima u onom našem predivnom mjestu...No nikada vas neću zaboraviti nas,
naše prijateljstvo i koliko ste mi značile...
I boli me to...Samo da znate...Osjećam da je kraj...
Mrzim te zle ljude...Mrzim njihov način ponašanja...Što im znači to da razore
naše prijateljstvo...I kada smo napokon postale kao jedno...Bitno im je bilo samo da
nas rastave...I uspjeli su...



Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (25) | Print | x

<< Arhiva >>