< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












nedjelja, 23.09.2007.

wanna_be_loved

iT's all i am asking for...
Samo želim biti voljena...
Zašto mi to radiš...
Zar ne vidiš da patim...
Volim te previše..
a sada da te izgubim
kao što jesam
košta me života...
zapravo...
zamalo me i koštalo...
moje vene više nisu iste...
na njima su opet oni ožiljci...
ožiljci boli i tuge za tobom..
ali nisam mogla...
nisam imala snage prerezat do kraja,...
nisam mogla,jbg KUKAVICA sam...
sada žalim što sam to napravila
a s druge mi je strane drago..
zato što znam da sam njega
izgubila zauvijek....
i shvatila da je on bio moj razlog
što sam još na ovom svijetu...
ali sam opet dignula glavu
i rekla borit ću se za njega...
ali on to neće vidjeti....
nitko neće znati što moje srce misli i radi...
nitko pa ćak ni on...
samo ću hodati uzdignute glave...


Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear you're just like a pill
Instead of makin' me better, you keep makin' me
ill
You keep makin' me ill


Image Hosting by Picoodle.com



You can't stop me

nitko me ne može zaustaviti...
a ni nauduti...
jedino si ja mogu suditi o svome životu....
možda baš sutra mene više nebude..
tko zna što će meni pasti na um...
možda ću baš sutra okrenuti
novu stranicu u životu...

možda...možda...

rijeć koju često upotrebljavam....
ali nikada ne napravim što kažem..
takva sam,kakva sam
i nemogu se mijenjati...
niti ne želim...
niti pokušavam...

There's no pretending
Girl I said my love is never ending
From we used to par just like a friend thing...



Girl it's you

My best friend...
Girl it's you...
Imam jednu curu u razredu koju j
ednostavno obožavam...
Zove se Martina..
Ova tri tjedna kao da su tri godine...
Kao da smo odrasle skupa...
Uvijek je tu kada ju trebam...
I kada mi je najteže ona je tu...
Ona bi samnom...I ja bih s njom....
SAmo neka okrene moj broj...
I tamo sam...
Pomoći ću joj kad god zatreba...
Samo neka kaže,,,,,
tu sam za tebe...
I kad ti je naijteže zovi mene...
I plakat ćemo skupa...
A kad je najteže....
Napit ćemo se skupa---
Volim te....


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (7) | Print | x

<< Arhiva >>