kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












subota, 18.08.2007.

About Borna(moja seka)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ah šta da vam kažem...To je jedna od najglupljih.najlig...ma zezam se..naughty
Dakle ovako...
Zove se Borna Kovačić,živi u Omišu...Ima seku Ivu(m.b.f.f) i brata roka..Rođena je 25.lipnja 1990.godine u Splitu....
Njezine naj prije smo Mare i ja i još tamo neke iz Omiša...
Njezina glavna riječ je hrana...Spomene je u svakoj rečenici..hehethumbup
Nema momka...ali voli jednog slatkog malog...Bila je s mojim bratom pa znate kakav joj je ukus..(Seko don't kill me)
Obožavam je još od 3 godine života,ali u zadnje vrijeme smo se jako zbližile i nemožemo jedna bez druge...yes
Isto tako oboževam one njene patetične ljubavne pjesme...kažem da su patetične zato šta se uvijek rasplačem kad ih čitam...
Jedina joj je mana kao i cijeloj mojoj ekipi što voli puuuuuuuuuno piti i pušiti,a tada niti hrana nije daleko...hehepartysmokinnjami



Please, help me... (2) | Print | x

<< Arhiva >>