< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NeŠtO o MeNi:
zovem se: jelena
razred: 2. srednje
škola: ekonomska, i glazbena
živim: osijek - višnjevac
ljubav: ALencerek
ljeto provodim: svake godine- pag, novalja
obitelj:mama, tata, seka i bracookiss
naj legica: tihana,anica, anita((i sestrična))
na lega: ima ih..puno
volim: svou familiju, anitu, višnjevac u kojem je nerijetko dosadno, kafenisanje, ljeto, š0ping, pravit parti kod kuče, živcirat vandu, školu((misim na odmore)), bebe, m****, igrat memori, svoi odličan razred, opravdane:P, miškovu kevu-hhhhh, šetanje s anicom, nešt radit s anicom-al da je s anicomsmijeh,prljavo kazalište, pjevat, svirat, klaune, kirvaj ...itd....i sve moe prijatelje
ne volim: ljude s predrasudama ((ono u stilu, kak se obučeš))
rođena: 27.3 osijek
slušam: sve al najviše cajke, house
sviram: flautu i klavirsmijeh
moja msn: jelena_pnv@hotmail.com
eto to je to..ugl....

fotOSešN k0D aNcI..aNiTa I JaA...jEp(=
JaA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aNita i Ja...


na eksKurzziJi ((t0čNije na gRanici))


Jaaa


piJani LjubiĆ..mm..


aNdREa suNce i Ja


PuSa=)=)


AnCi I jA..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AaNcHi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jAa(= feeNsY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnČi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

oOPeT ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(= 0pEt JbG
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

suvijev rođendan...od starijeg
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stipe, dac i zelić...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

beneta moi....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tadijan....iz rtf
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

t0m0 aka maneken..iz rtff
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anica i martinica:rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

berečička i nora(iz razreda)wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

anna....super cura
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tile i gara:party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


martinica i ekiilirofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva,ari i ines...šekši šlikasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mia i ines.....seky girlscerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gucko....rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tobler....dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj drag "prijatelj"....smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

skender i tadič_aka manekeniiikiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i markowink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


tepac i markorofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mileta i skende...tu se sprdajusmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

šimić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaa....hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

o0ovo sam ja radila...bilo mi mal dosadno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i vanda....nono
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

berečička i nora....smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

vanda i tihana...wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkovi

new post?!
tomo-good boy
martinici from vno
anči und me
arijanče
reša
gucko
mely sisa-super je ona
marina s vbk
bošnjakica i sara
aNncHi m0a

nedjelja, 03.02.2008.

i aM BaCk cool

eH naP0k0n se i ja vRatiLa...daDa....d0sAdn0 mi Na msN pa saM 0odLučiLa piSat n0vi p0sTich...juČer nisaM biLa vaNi nije Mi se DaLo...jepjep.. tJela sam iČ trČat aL jbG...nije aniCa smjeLa,a aNiti se NIje daLo (((LjeNa BuBa))...kes!!!eH zva0 me m0J LjuBavNIk aL se NIsaM sTigLa javiTcryno aL po0sL0 je 0N meNi jedNu LijepU P0rUkicu..((LJuBav m0Ja v0Lim Ga mn0G0..kescerekkiss))) !!! biLa i na KaFi k0d vaNde..pa sm0 maL smiŠLjaLe kakK čem0 s m0jIm r0ĐendAnom..k0g čeM0 p0zwaT,,i Tak.. kuČkiCa..je PlesaL sa m0jIm maNEken0m.hha....šaLJim se..beljzuborofl...i Tak..tiHana m0Ja opeT švRaLja brLja,,,eH da u petaK sm0 se P0tuKle.hahaha...daDa...0Na bi se v0Zala sa spEc0m na m0t0ru..ahha..aL nene..m0J je speC.a.hahha..zaJEb..aVam se
NiVes m0ja izaŠla iz b0Lnice..izVadiLa je šiPke iz ruKe..nap0k0n..!!! iMala iH go0diNu daNa....i t0 na m0m r0ĐendaNu...lud... ja saD na msnu d0pam se sa ivaN0m m0j0m..i taK..neda mi se viŠe piSat..aJde ideM sad..
kiss&hug&pappa
kiss



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.