sexy,angry&honest

subota, 28.10.2006.

samo ja upravljam svojim zivotom

ok, mozda se pitate ko bi drugi. ali trebalo mi je 25 godina da to shvatim. uvijek sam mislila da se stvari dogadaju. da mi nemamo kontrolu nad njima,da je sve onako kako ispadne,kako netko organizira. ali u zadnjih mjesec dana, shvatila sam da sve ovisi o meni vise nego sam to ikada mislila.

kada se ujutro probudim pa biram odjecu za taj dan, o meni ovisi kako ce me ljudi dozivjeti.ako odlucim trckarati okolu u stiklicama i minici moram biti spremna na razne komentare. ako sam u suknji ispod koljena djelovat cu kao poslovna zena. u trapericama odajem dojam da sam mlada & cool i da negdje zurim... prije sam mislila da ono sta cu obuci bira neka visa sila. zvuci jako smjesno?

mislila sam da su moji odnosi s ljudima jednostavno nekako nastali.ali nisu.sama biram koliko cu biti iskrena sa nekim,kome cu oprostiti nesto sto se desilo jednom davno,koga cu poslusati, kome se necu javiti kada zove.

isto tako,sama biram da li cu opet zavrsiti na lijecenju od anoreksije ili ne. dobro,mozda ne potpuno jer je to ipak bolest. ali sada kada dodje vrijeme rucka moj je izbor da se smirim,budem u dobrom drustvu i ne grickam samo list salate.

moj je izbor da zakrpam stare rane u odnosu sa nekim ljudima. da mi budu dragi puno,bas kako zelim.
moj je izbor javiti se bivsem bez obzira sto sadasnjeg obozavam. jer je i moj izbor da se bivsem odmaknem kada me zeli poljubiti.

zelim da vikend traje 3 dana. ako zelim,mogu. naravno, moj je izbor i snositi posljedice toga.

u svim tim razmisljanjima napravila sam jedan veliki izbor. ostavila sam se manekenstva,vrijeme je da krenem dalje. ovih dana osnivam svoju firmu. da,svoju!samo moju! nema veze sa tatinom. njega sam pitala samo za administraciju. upravo citate blog ozbiljne poslovne zenewave krecem u nove pobjede. zato jer mogu. jer sam shvatila sta sam sve prosla u zivotu i koliko sam jaka. koliko me NISTA ne moze srusiti. mislim da to svatko nosi u sebi. treba samo to znati prepoznati.

evo nekih mojih "velikih" odluka a i savjeta

-iskrenost nije precijenjena. to je jedini put iskrenoj sreci. kad ti je nesto na srcu,kazi to. nemas nista izgubiti. ako nekog volis ili ne-reci mu. zivot je prekratak i svi ljudi koje volis to trebaju znati
-ne odgadaj nista za sutra. ako nesto zelis,ucini to sada. potrebno je samo odluciti se i krenuti.
-nikada ne iznevjeri prijatelje
-ne ostavljaj ljude da cekaju
-u svoju strast daj se potpuno.iskrenost ce biti prepoznata, a u svijetu gdje je jako malo ima ljudi ce dobro platiti da bi ju dobili.
-kad imas problema sa zdravljem zaustavi se.stani.odmori.onda nastavi dalje sporije ali cvrsce.
-ako imas ideju u glavi-realiziraj ju odmah. isplatit ce se
-slusaj kritike ali razmisljaj svojom glavom
-nauci kako biti sam.to je pocetak srece

pusa svima!kiss






28.10.2006. u 14:55 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa