studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
Opis bloga

Ništa normalno...
Ništa očekivano...
Ništa uobičajeno...
Čitajte...
Ponekad možete i komentirati...

Molila bih da mi se ne šalju
lanci sreće koe ne podnosim...
Kao ni uvrijedljivi komentari...
Hvala.



Blogovi vrijedni čitanja

Blog.hr


Tačkica-Teica <333
Anti-social freak <3
EMOtional ROCKgirl-njen stari blog
Norkica <3
Little moments <3
Goth girl =))
×Fetusič×
Creative mess
Emo boy =)
×Iluzionistica×
SpaZz =)
VampLady =)
Prazna soba =)
Midnight Fairy
*Just one girl*
Poison girl-super blog
Angel
Little brat
Little devil
Living for past
Moj stari blog



Who is she?


-Ona e djevojče
-Ona e dijete
-Ona e 15-godišnjakinja
-Ona e zaigrana
-Zamišljena e
-Ponekad dubokoumna
-Ponekad zlobna
-Uglavnom dobrodušna
-Ranjiva
-Zaljubljiva
-Emotivna(jakoo)
-Nježna(hmm)
-Ponekad perverzna(ne puno)
-Predana e
-Vjerna e
-Kreativna(nekad)
-Ponekad ljubomorna
-Iskrena e
-Komplicirana
-Tvrdoglava
-Ovisnica o glazbi
-Neobična
-Drukčija
-Često neshvaćena
-Opaljena
-Gimnazijalka=)


Ime: Zovite me mrkvica.
Svi to rade. xP.
Škola: Opća gimnazija, 1.c
Mjesto: okolica Splita
Split uglavnom


She likes.. :


-glazbu
-ples i općenito sve vezano uz glazbu(pjevanje itd.)
-njega
-obitelj
-svou seku<3
-Tea, Gaby, Jopu i Barby
-sve druge prijatelje
-svoju gitaru
-glumu(moa veliika strast)
-komp, mobitel i mp4....
-ludirat se
-biti drugačija(?!)
-stalno učiti nešto novo(općenito ne samo u školi)
-Split(haha)
-ljude koji su mi slični
-zmije(lijepe su)
-more
-starke
-marte
-kišu
-noć
-sve crno
-msn
-gunse(moja najsvetija grupa-hehe)
-HIM(bogovi)
-MCR(no comment)
-emache
-Alexa Evansa<3
-crnu, ljubičastu i crvenu boju
-pričat(puno, puno, puno)
-maštati
-tišinu
-ruže
-talijanski i engleski jezik
-svoje blogove(da,da,više ih je)
-svoj nadimak Mrkvica
-duge šetnje
-zalazak sunca
-pisati pjesme
-sve što je slatko(skoro sve)
-svoj 1.c
-ajme da mi se sad sjetit još nečeg što volim...



...She doesn't like :-


-glupe i tupe ljude koji nemaju što za reć
-CAJKE
-umišljene i pokvarene ljude
-ogovaranja i spletke
-školu(pa dobro sad)
-neke osobe iz svoje okoline
-kad se mladi ljudi ubijaju
-svoje ime
-sotoniste
-neiskrenost(laži)
-pinky boju
-pričati o sebi baš puno
-Split(haha)
-kad nemam inspiracije
-kad me krivo procjene
-depresiju
-i još puno toga, ali........


Evo čime se ja hranim...hehe... :

-Gunsi<3
-HIM<3
-MCR<3
-3 Doors down
-30 Second to Mars
-AC/DC
-Adastra
-Aiden
-Alice Cooper
-Apocalyptica
-Azru
-Billy Talent
-Black Sabbath
-Blink 182
-Bon Jovi
-Boys Like Girls
-Bullet for my Valentine
-Chiodos
-Coldplay
-Daleka obala
-Deep Purple
-Evanescence
-Fall out boy
-Familly Force 5
-Funeral for a friend
-Good charlotte
-Green Day
-Hladno pivo
-Iron Maiden
-Kill Hannah<3
-Led Zeppeline
-Metallica
-Metro Station
-Muse
-Nickelback
-Nightwish
-Nirvanu
-Oasis
-Panic at the disco
-Pantera(malo)
-Paramore
-Prljavo kazalište
-RHCP
-Simple plan
-Sum 41
-Sunrise Avenue
-The All-American Reject
-The Doors
-The Used
-Three days grace
-Vatra
-ima još puno toga, ali...


Žanrovi: Punk, Rock, Punk-rock, Heavy metal, Gothic metal,
Emo, Screamo, Hardcore, Alternative


I hate everythink about you
By:Three days grace

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven’t missed you yet

Every roommate kept awake
By every sigh and scream we make
All the feelings that I get
But I still don't miss you yet

Only when I stop to think about it

I hate everything about you
Why do I love you
I hate everything about you
Why do I love you

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven’t missed you yet

Only when I stop to think about it

I hate everything about you
Why do I love you
I hate everything about you
Why do I love you

Only when I stop to think
About you, I know
Only when you stop to think
About me, do you know

I hate everything about you
Why do I love you
You hate everything about me
Why do you love me

I hate
You hate
I hate
You love me

I hate everything about you
Why do I love you


I dont love you
By:My chemical romance


Well, when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back
I'll be off to find another way

And after all this time that you still owe
You're still the good-for-nothing I don't know
So take your gloves and get out
Better get out
While you can

When you go
Would you even turn to say
"I don't love you
Like I did
Yesterday"

Sometimes I cry so hard from pleading
So sick and tired of all the needless beating
But baby when they knock you
Down and out
It's where you oughta stay

And after all the blood that you still owe
Another dollar's just another blow
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Whoa, whooa

When you go
Would you even turn to say
"I don't love you
Like I did
Yesterday"

Well come on, come on

When you go
Would you have the guts to say
"I don't love you
Like I loved you
Yesterday"

I don't love you
Like I loved you
Yesterday

I don't love you
Like I loved you
Yesterday


I can wait forever
By:Simple plan


You look so beautiful today,
when your sitting there it's hard for me to look away.
So I try to find the words that I could say.
I know distance doesn't matter, but you feel so far away.
and I can't lie but everytime I leave my heart turns gray,
and I, wanna come back home to see your face and I,
cause I just cant take it!


Another day without you with me, is like a blade that cuts right through me,
but I can wait I can wait forever
when you call my heart stops beating, but when ur gone it wont stop bleeding
I can wait I can wait forever...

You look so beautiful today its like everytime I turn around I see your face.
The thing I miss the most is, waking up next to you!
when I look into your eyes, man I wish that I could stay.
and I can't lie, but everytime I leave my heart turns gray.
and I, I wanna come back home to see your face and I,
cause I just cant take it!


Another day without you with me, is like a blade that cuts right through me
but I can wait I can wait forever (I can wait forever)
when you call my heart stops beating, but when ur gone it wont stop bleeding
but I can wait I can wait I can wait forever...

I know it feels like forever, guess that's just the price I gotta pay.
but when I come back home to feel your touch makes it better (makes it better)
til that day theres nothing else that I can do,
and I just cant take it!...

chorus 2: x1

I can wait forever x5


Savin' me
By:Nickelback

Prison gates won't open up for me
On these hands and knees I'm crawlin'
Oh, I reach for you
Well I'm terrified of these four walls
These iron bars can't hold my soul in
All I need is you
Come please I'm callin'
And oh I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin'

[Chorus:]
Show me what it's like
To be the last one standing
And teach me wrong from right
And I'll show you what I can be
Say it for me
Say it to me
And I'll leave this life behind me
Say it if it's worth saving me

Heaven's gates won't open up for me
With these broken wings I'm fallin'
And all I see is you
These city walls ain't got no love for me
I'm on the ledge of the eighteenth story
And oh I scream for you
Come please I'm callin'
And all I need from you
Hurry I'm fallin', I'm fallin'

[Chorus]

Hurry I'm fallin'

All I need is you
Come please I'm callin'
And oh, I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin', I'm fallin'

[Chorus]

Hurry I'm fallin'


subota, 01.11.2008.

Do you know you're unlike any other?

Moj "stari" blog na novom početku...Jednostavno mi e toliko drag ovaj blog pa ga neću izbrisati, ali...treba promjene. Puno se toga dogodilo od mog zadnjeg javljanja, našla sam se odjednom na "novom putu". Upisala sam gimnaziju(i krenula u nju) i super mi e. Ne bih baš ništa mijenjala. Čak su i ocjene dobre(wow). Sad sam se malo sjetila svog bloga( i našla malo vremena za njega) i želim se vratiti aktivnom pisanju. Nadam se da će i dalje bit dobro posjećen kao i prije i da ne zamjerate što me nie bilo i što vam nisam komentirala. To bi bilo to za ovaj "povratnički" post. Očekujte novo javljanje skoro(nadam se).

Okey, now, let's hit the road...

P.S. Jeste obilježavali Vi Halloween(haha)??

Pozdrav.

Osmijeh.

Poljubac.


sweet Pictures, Images and Photos



By:Mrkvica ×P



| komentiraj (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.