eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy........


evo mene ljudi napokon nakon toliko puno nisan smjela
na net nabila sam racun ali nema sada veze sada je sve
placeno........tu sam da vam kazem kako sam happy kaj smo pobjedili engleze i
da vam kazem kako mi se opet svida jedan decko naime upoznala sam ga na trgu
i zove se bipppppppppp......zezam se zove se matijai lik je fakat super ne samo da je zgodan nego je i super kao osoba fakat je presladak e tako mi je drago kaj sam ga upoznala......kisskisskisskisskisscerekcerekcerekcerekcerek!
nadam se da ce biti nesto,a vi drzite fige ja cu vam javiti sta je!!!!!!!!!!!
cujemo se............................kisssssssssssssssssssssssssssssskisskiss

Image Hosted by ImageShack.us
18.10.2006. u 17:12 | K | 7 | P | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Tokio Hotel:

JA!!!!!!ALI TO JE STARA ZURKA


TOM

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ime i prezime: Tom Kaulitz
Rođen: 01.09.1989.
Mjesto rođenja: Leipzig
Horoskopski znak: Djevica
Visina: 1.75 m.
Tezina: 50 kg.
Hobi: Grafiti,party i sviranje gitare
Boja kose: Tamno plava
Boja očiju: Smeđe
Tetovaže/piercing: Nema tetovaze,piercing na donjoj usni.


BILL

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ime i prezime: Bill Kaulitz
Rođen: 01.09.1989.
Mjesto rođenja: Leipzig
Horoskopski znak: Djevica
Visina: 1.77 m.
Težina: 50 kg.
Hobi: Pjevanje,party
Boja kose: Tamno plava(farba je u crno)
Boja očiju: Smeđa
Moto: Leb`die Sekunde
Tetovaže/piercing: Na vratu(logo TH),i dva piercinga na obrvi i jeziku.



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dee lightkiss
nbbthumbup
kovagreedy
leyaacerek
helenasmijeh
ivor(čepić)headbang
sekacerek
billova princezawink
guns girlmouthwash
andreacool
meckinjami
naughty girlsmijeh




Free Web Counter












neke slikice:








































Nešto o meni:

Nadimak: Carpe diem th
Ime: Sonja R.
Datum rođenja: 30.06.**
Mjesto rođenja: Zagreb
Horoskop: Rak
Visina: 162cm
Težina: hahaha.. dobra fora
Boja kose: plava
Boja oči: plava
Moto: živi život njabolje sto možeš
Obitelj: starci i 4 brata
Slušam: Sve. . .
Najbend: ATB..........
Ljubav: beppppppppppp cerek



design by Spuky