A D V E R T I S E M E N T

ponedjeljak, 07.08.2006.

The main aim

Glavni cilj ovoga bloga je besplatna reklama vaših blogova na ovom blogu.Ništa drugo se neće pisati niti objavljivati...da bi ovaj moj projekt uspio potrebna mi je naravno vaša pomoć....evo što trebate
1.poslati sljedeće podatke na moj e-mail romantica16@net.hr
-Ime,adresu i opis bloga
-nešto više o vama osobno...godine,razlog stvaranja vašeg bloga i kratki opis svega što objavljujete na blogu(nema sve i svašta nego malo preciznije)
-kako biste svoj blog okarakterizirali(npr sportski blog,glazbeni,foto blog...)
i još nešto ukoliko to želite...
2.sve ostalo je na meni...vi pošaljete podatke,ja ih objavim na blogu i tako vas izreklamiram....
preporučite ovaj blog vašim prijateljima i poznanicima....dobar glas daleko se čuje a dobra reklama još bolje....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.