Veljača 2012 (1)
Prosinac 2011 (2)
Listopad 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (2)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (9)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)

KoMeNtArIcHi YeP/NoP

by PlAwUsHa





Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info








_neke pjesme_

Bezbroj ce pitanja
ostat bez odgovora..
postojati ce ono
sto nikada necu znati..

__________________

Samo kad bi htio,
još bi znao,
još bi smio,
potrčati mi u zagrljaj
i moliti za oproštaj.
Jer, nitko za povratak nije
preumoran, preponosan,
jer nitko ne može sam do sreće,
a ni sreća nikog samog neće.
Samo kad bih htjela,
samo kad bih znala
da i ti patiš,
potrčala bih ti u zagrljaj
i molila te da se vratiš...

___________________

Samo zaborav cini kraj,
nikad vrijeme ili kilometri.
Jer pokusati nekog na
silu zaboraviti znaci
samo ga jos vise voljeti..

___________________

Pozeli samo:da nikad
ne izgubis voljeno i da
nikad ne zavolis izgubljeno..

______________________

Rijeci su kao gomile
ljudi nije nužno znati
za sve odaberi za
sebe samo one prave..

__________________


Oprosti zbog riječi
koje govorim...
bez razmišljanja,
bez srca.
Oprosti za misli
koje ti prenosim;
nije mi to namjera,
nije mi to želja.
Oprosti mi...jer
ne znam što mi je...
oprosti...tuga
me dotakla.

________________

Lijepo je znati da
postojiš u mom životu...
nije bitno ni koliko,
ni otkad, ni zašto...
lijepo je otvoriti oči
i jednostavno znati
da si blizu..


sretna sam...jer postojim... jer postojis... jer smo se sreli...
sretna sam...jer si mi se javio...a mislila sam da neces....
sretna sam...jer me zoves sreco...nije niko...odavno...
sretna sam...
budi i ti sretan...jer si me usrecio...jer se osjecam bolje...jer se osjecam lijepom...jer me neko zove sreco....


Ne cjepidlači - vjeruj
Ne provjeravaj - vjeruj.
Ne budi srdit - mazi se.
Ne budi ljubomoran - voli se.
Jer je to i onako predstava stvorena samo za nas

Pa zašto onda ne.. kiss


Takvim barbikama kao što si ti sam kao mala trgala glave. :)



konobaaar... molim te donesi vrata da izadjem... xD


I'm going to smile and make you think I'm
happy, I'm going to laught, so you don't
see me cry, I'm going to left ypu go in
style, and even if it kills me.. I'm going to smile..


Sta god da te pitaju o meni, TI RECI SAMO NAJGORE, samo najgore si
pamtio, NISI VIDIO NAJBOLJE, jako me povredio, a dobro znas da nisi
smio, TI SI VIDIO I CUO SAMO ONO STO SI HTIO !


svi na kraju odlaze,to neko davno je rek'o jos se i ne okrenes a vec su tako daleko...♥


Dok si pored mene,
Zaboravljam probleme.
I dok si pored mene,
Ja ne znam što je strah.
Ma dok si pored mene,
Znam da mogu mirno sanjati,
Dok se pored mene
Budiš ti.

ponedjeljak, 06.12.2010.

[ jednostavno obožavam ovog lika e ]

Svaki otkucaj tvog srca za mene nesto znaci..metni ruku na srce..osjecas nesto toplinu..nesto...srce za mene nije samo misic sto se steze i opusta..za mene je to nešto više.. svaki otkucaj je jedna ljepa rjec za tebe..dali tvoje srce ikada stane..ne? :O mozda zato jer imam samo naj misljenje o tebi i uvjek cu i imat... jedan zagrljaj usreci mi dan.poljubac za rastanak cini mi lakse kada se sjetim da te necu vidjet duze vrijeme....zelim samo naj za tebe....ništa manje ništa više..jer to zeli jedan prijatelj..koji obozava i cjeni svoju frendicu.mi ih nazivamo anđelima..jer nikad nisu rekli loše za nas..tako i ja za tebe nisam rekao ništa loše....nit mislim..zelim ti reci da mi fališ i da mislim na tebe... veselim se našem iducem susretu..



by: PaoLo e ---> aaaaaaa obožavam ovog lika, volim ga i ne znam šta bi bez njega. jednostavno on je uviek tu kada ga trebam a i ako nie samo stavim ruku na srce i znam dae uviek uz mene :)



| OsTaVi TrAg... (0) | ...Na PaPiRu | Na VrH pOsTa |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.