NOTHIN' SPECIAL, I'M JUST BEING ALIVE

utorak, 14.03.2006.

I'M BACK AGAIN...

Evo da se i ja konačno opet javim... Šta ima kod mene?? Evo bila tužna ovih nekolko dana... al baš kao što kaže moja frendica meni tuga traje nekolko dana, a njoj traje cijeli život. Šta reći... ništa, osim da znam da ću probati biti uz nju što više mogu!

Još manje od mjesec dana pa je maturalna... počeli smo s točkama, al još to ide sporo... Haljinu sam si našla... samo još trebam ići na probe i to je to!!! Idem valjda ovaj tjedan...

Šta još ima...hehe... pa ništ.. shvatila sam da sam jako zaljubljive prirode i baš si idem na živce, al takav mi je valjda horoskop... sve je dobro dok ne padnem u depru zbog tog;)

I tako.... Eto ne da mi se puno pisati, moram učiti... opasno su počeli s ispitima... jučer ih pisali dva i kad sam se išla raspitivati o zakonu saznala sam da je to protuzakonito... eh eh... Ljudi moji, još malo proljeće, maturalna, pa kraj... uopće nisam svjesna toga... a niti nisam odlučila di ću dalje... ajme majko moja!!! Ako netko ima koji dobar prijedlog, a da nije nešto tipa viša pčelarska nek javi;)

I tako... a ništa...

UZIVAJTE... pusa svima!!!!

- 15:29 - IF U WANNA SAY SOMETHIN' (7) - BLACK ON WHITE - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AND THIS IS ME








  • trenutna dob: dovoljna











    trenutna lokacija: Poreč











    škola:još uvijek...











    raspolozenje: može proć











    slušam: ono od čega ne stradavaju čekić,

    nakovanj i stremen











    čitam: sve vrijedno čitanja i mog
    vremena











    čekam: bolje dane











    fascinirana: beskrajem ljudske gluposti











    uzrujana zbog: neodgovornosti,








    nemara, laži, ogovaranja, pms-a,
















    nemogućnosti da budem na dva razlicita
    mjesta u isto vrijeme,








    lijepe prošlosti koje više nema,









    nepotrebne vike















    najveća mana: nemogućnost navikavanja na promjenu











    Rodjena u Puli...









    ne zivim u Puli...











    i još uvijek sam živa.






    Do kad...



















    ...e to ne znam