ponedjeljak, 27.08.2007.

JOJ NEEEEEEEE

prerano sam se probudila i cjela sam sjebana.Morala bi dobit mengu i ako ju ne dobijem majke mi moje ubit cu nekoga.... MRZIM CEKAT MENGU!!!!!
uvijek imam one baby misli onda. Ugl. gladna nisam,a trbuh je sve manji i manji. HVALA BOGU!!! trbela bi danas pospremiti kucu, puna je alkoholai smeća. Pila sam neko odurno vino sinoć i ostavilo mi je crni trag na jeziku. Mislila sam da mi je nesto sa piercingom ali nije nis. Ugl...frendica me zvala na kavu sad, ona uvijek bila onak savršeno mršava, i kad je počela pušit travu ja sam se ponadala da ce mozda sad bit deblja, pa cu ja imat ravniji trbuh od nje, al budemo vidjeli. Inace još uvijek me strah budit se u tisini, onak nista mi nije jasno kaj se tice svega ovog. Kak sam ja ostala sma u ovom stanu.I kaj rade moji starci? Pa uopce me ne zovu da pitaju kak sam i jel mi treba što... onak i kad ja njih zovem ne javljaju se. ?!!? halooo to sam ja vaša kćer. Ma ko da njih boli briga na tim otocima...uživaju na pijesku među žirafama i slonovima...
a moja mama i je slonica tak da se moze pridruziti krdu. Ajme glad me sad copila...to je od Pms-a a ne od zdravog razuma. Daj samo da ta menga vise dode pa da mogu nastaviti normalno,ovako sam cjela zivcana i nikakva.
Po cjelom stanu imam ispisane papire sa recenicama :"nisi gladna nego debela" :"sigurno bi sada papala još jedan konfekcijski broj" :"misliš da ostale cure žeru ko ti" i tako to...sa puno slika.... imam i neke slike od cura s foruma...neke su dosle iz rijeke,iz beograda,pule,dubrovnika,dugog sela. samo da se nademo,i imam nasu zajednicku sliku i stvarno...cure falite mi.
Neznam... sad kad se okrenem po stanu koji je pun slika i natpisa cini mi se da sam jedan dio svog zivota propustila... zabavu valjda... al mogu se ja zabavaljat...valjda. Makar je ova opsesija postala moj svakodnevni život to mi i je zabava. Kako idu neki stihovi od Silverchair-ana's song (open fire):

"Please die Ana
For as long as you're here we're not
You make the sound of laughter
and sharpened nails seem softer
And I need you now somehow
And I need you now somehow"

"Imagine pageant
In my head the flesh seems thicker"

"And you're my obsession
I love you to the bones
And Ana wrecks your life
Like an Anorexia life"



ima još milion bendova sa takvim pjesmama, pa ako vas zanima, mogu vam ih objavit jednom :)

Ugl. imam cd s takvim pjesmama koji mi se vrti cjeli dan i cjeli stan mi obljepljen tim slikama...i stvarno više nego ikad u svm životu hvatila sam da ana zivi samnom pod istim krovom, da sam ju prije kontrolirala jer sam bila sa starcima ali sada kad ima mjesta nemogu joj lagati izato je ona tu. Neznam dali meni to smeta, mozda ne. Htjela sam ju ovdje a sada kad ju imam sve mi je nekako cudno.

Meni je super kod vas koje ste tek pocele pisati blogove kako jos neznate pola price, a mi neke cure koje pisemo blog vec 3 i vise godina imamo odgovore na sva vasa pitanja. Al to je normalno ni ja kurca nisam znala kad sam dosla tu, jedino sto sam znala je da sam bila bulimicna a nisam ni sama bla sigurna sto je to i zašto sam ja to imala. I dosla sam tu s svjesna cinjenice da imam problema i da trebam podrsku.Ostalo je doslo samo od sebe.Npr...

Ana je rimska boginja tijela.Koja je natjerala grupu djevojaka (ne doslovno,nije se stvorio duh i upro prstom u njih) ne tako davno da naprave sestrinstvo za nju. Ana sestrinstvo. Gdje je jedini cilj bio izgladnjivat se i tako umrijeti savršen. Ana je smatrala da hrana unistava tijelo,jer se ono trosi dok organizam probavlja hranu. Pa su djevojke zeljele netaknute otici k ani u nebo i zbog toga su se izgladnjivale. Tako nastaje cjeli taj ANA pokret.... no na drugacije nacine.


Tako da znate tko je Anna... Inace ako nekog zanima sto sada radim.Sjedim na fotelji i gledam televiziju :D


I EVO VAM SPOT OD SILVERCHAIRA -ANA'S SONG




wolim was....

| 10:52 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>