nedjelja, 26.08.2007.

gladna sam

nisam takla nista ali sad me hvata ona glupa glad i jedva cekam da prode.Posvadala sam se s deckom.Al ne zbog toga. Imam jednog prijatelja Zovimo ga M. i ono super smo si on je ja prakticki.On je gay ali ja njega obozavam,stavrnos njim mogu pricati o svemu.Ali nije decko s kojim bi mogla biti. Non stop smo zajedno i najvise smeta mom decku. Zato sto ga nije upoznao a ja znam da kad bi se upoznali da bi to bilo kobno jer se nebi slozili ni u cemu. I M.njega ne zeli upoznati. I neznam kak da ja njemu to objasnim.

Ugl.nadam se da ce se sve to srediti. Dit hvala sto si se javila nisam znala kaj se dogada bila sam full zabrinuta za sve. Nadam se i ja nekoj kavici ovaj vikend. Evo sjedim gledam mtv i molim boga da ne pojedem nsita. hvala bogu nemam nis za jest doma ali uvijek postoji SMRT zvana DOSTAVA koju ja mrzim iz dna duse ali ok.... nadam se da cu imati snage to pretrpjeti...

naviknite se na to da ja pisem po nekoliko postova dnevno jer me drze na zivotu....


hvala....

| 17:25 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>