subota, 22.04.2006.

HEEEELLLLLOOOOUUU

Curke vratila sam se s praznika neki dan.Tj u četvrtak ili srijedu neznam više.Od onog punog mjeseca mi probava ošla u k*****.Prvo sam popila 7 čaša vode.Idući dan i idućih 3 dana sam imala proljev i nisam mogla jest,zatim mi se želudac stisnuo i samo sam jela ujutro,i sada mi je zlo na sami miris hrane,e da usput skinula sam 4 kile imam 51 kilu sad.Još samo tri.E vidite ovo je fakat dobro,ja kad imam proljev boli me trbuh i nemrem jest,a danas ujutro mi je bilo zlo i rigala sam neku zelenu tekućinu. :( mrzim riganje,ali opet heh šta češ,pomaže.Al nemojte misliti da sma namjerno rigala jer nisam,stvarno mi je bilo zlo.Anyway,na praznicima je bilo prokleto dosadno jer nije bilo nikog živog,uspjela sam se dovući u zagreb zbog škole,a sad sam opet bolesna jebiga.Jučer sam pojela jedan mali mali sendvič i ništa nisam jela cjeli dan.(moj) Dečko si je sinoć napravio tetovažu i popio 3 litre vina i jebo ljude po trgu,bilo mi je užasno neugodno.Ujutro mi se ispričavao milion godina. kile idu dole,svi se smanjuju,ja sam čak mogu reći i zadovoljna sobom,sad ću samo jest jednom na dan.Da malo smanjim i održim liniju.Mogle bi se mi lagano poćeti nalaziti.:)

PUSA CURE!!!

| 09:40 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>