srijeda, 12.04.2006.

:(

evo me cure bila sam totalno u kurcu a mogu priznati da još uvijek jesam.skinula sam te proklete kile,ali jebiga neznam zašto nisam zadovoljna.Life sux.Rekla sam sama sebi da ću se udebljat i paf dvije kile dolje.Možda to je najbolje ali me ne ćini veselom.Izgubila sam totalno apetit ljudi oko mene stalno zanovijetaju,best frendica mi je počela povračati u školskom wc-u.Sve su oko mene bulimičarke i anoreksičarke.Guraju si četkice u usta,olovke,prste ravnala i svakojake predmete.Ne jedu,ne piju,padaju u nesvjest,plaču,režu se.Nisam znala crne strane dok se nisam okrenula.A i onda kada misliš da je sve gotovo da više nečeš tako živjeti,opet posustaneš i bezsvjesno kreneš u pohod...vode...nisam sigurna dal je takav život doista za mene ali i ako je i nije ja ga i dalje činim.Teško je prestati jednom kad se uvučeš,kontrole nema i kontrolira te želja za savršenstvom.No što je doista savršenstvo? dali to uopće postoji? ko kaže da ćemo biti lijepe ako budemo mršave? ha? ko to garantira?.Lijepo tijelo i i lijepa faca a uz to i osobnost čine osobu a ne samo tijelo.Priznajte sebi,dali uistinu mislite da ste lijepe u faci? koliko ja dnevno vidim mršavih i ružnih cura... i ko njima govori da su savršene? nitko...to je to.Nema savršenstva,nema ga...no mi i dalje tupimo svoje i ne jedemo i guramo prste u usta.Rasplače vas činjenica da takve osobe uistinu postoje.Npr moj frendica iva.Njoj je odjedanput fora gurati prste u usta,povračati u školi i skinuti 10 kila ,KOJE NEMA SKUPA S KOSTIMA. A ja koja sam imala takvih sranja s guranjem predmeta u usta,znam da to nitko ne zaslužuje.Moji su zubi svi splombirani...ali svi,nemam ni jedan zdravi zub,svaki dan bijela,i žuč koja mi izlazi iz želuca,pad imuniteta,guranje ručnika pod vrata da nebi osjetila miris,plakanje na krevetu,gledanje svojih vlatitih koljena koji samo što ne izlete iz kože,imati 43 kile na 170 cm u 8 osnovne,slušanje ruganja cura iz wc.....gledati ljude oko mene nakon što sam dušu ispovrtaila u wc-u a oni su to čuli,dnevni razgovori s pedagogicom,ukori i jedinice,ljubavni jadi,problemi s roditeljima....kemo terapije,otpadanje kose,hepatitis c,propadanje jetre,ispijanje alkohola...potraga za životom,život,zabava,sex,droga i rock n' roll,dečki,cure,glazba,debljanje,nastajanje ponovnih agonija,ponovno riganje i sve isponova i to taman kada misliš da je prestalo....

drage moje ovo nikada ne prestaje...vjerujte...

jednom mia uvijek mia,probaš biti ana,postaneš očajna,i postaneš mia...i bok....ema te više...koji ti je smisao življenja uopće...jadno

| 12:58 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>