utorak, 28.03.2006.

heh

evo odgovor tebi lisa draga (njen komentar je u postu niže)...mi ne želimo biti anoreksične nit želimo privući pažnju mi smo samo cure koje su opsjednute svojim izgledom i žele izgledati lijepo,nigdje ne piše da želim imati 30 kila i da želim da mi rebra skaču,baš suprotno.Svugdje napominjem da moram imati granice i da želim samo postići željenu težinu.Naravno da znamo što je anoreksija draga moja.Ali problem je u psihi.Mi sebe vidimo kao cure koje imaju nedostatke što je u jednom pogledu i jako dobro jer znači da nam je stalo do sebe i svojega tijela.I želimo izgledati lijepo prvo zbog sebe a onda i zbog ostalih. PEOPLE CARE ABOUT PEOPLE WHO CARE ABOUT THEM SELF I to je cjela teorija.Nit sam igdje stavila sliku neke cure koja boluje od anoreksije jer napominjem ponovno ne želim bolovati od anoreksije.Ali jedino što nam daje utjehu u ovim trenutcima je grupa cura koje se zovu PRO-ANA.Pro ana i sama naglašuje da je to profesionalna anoeksija znači mi znamo svoje granice i poštujemo ih.I baš smo o tome pričali DIT i ja.Da ljudi moraju znati granice kad je dosta.Ja želim savršenu liniju i želim potporu i utjehu i ako treba dobit ću je preko interneta.I molim te lisa da nisi jedna od onih koja je olfo bolovala od anorekisije i sada nama ide govoriti kako je to jer mi ne želimo biti bolesne mi želimo biti zdravog duha i lijepog izgleda i što je u tome loše?
I zadnje lisa

ZAŠTO DA VRIJEĐAŠ ONO ŠTO MI POŠTUJEMO????!!!

i sada cure recite da nije tako???

p.s i samo zato što želim imati kila ispod normalnog ne znači da sma anoreksičarka nit da se ''izbrijavam'' na nju....i kad smo kod normalnog.....definiraj mi normalno...???

da....to sam i mislila

NO HARD FELLINGS,ali nećemo odustati zato što nam je netko rekao nešto što on ne shvača na način koji mi to doživljavamo...

| 23:17 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>