nedjelja, 26.03.2006.

yes yes yes god i love you so much!!!

Cure prvo da vam se zahvalim na svoj potpori i svemu.I prije nego što pređem na stvar da vas ishvalim još.Hvala blogu i svim curama koje su počele pisati ana blog.Posebno onima koje su uz mene i koje mi često posječuju blog i daju komentare podrške,nebih uspjela bez vas.Upravo sam doznala da se čuda događaju i da sam ja vrlo blizu cilja!!! obratite pozornost na moj box, piše težina 54...e pa ljubljeni bože moj u samo 20 dana ja sam bez prevelikog truda uspjela skinuti 3 KILE!!!!!
Nemate pojma koliko sam sretna trenutno sada.A znate zašto sam ih skinula.Prolazim gradom kad idem u školu i uvijek izađem u frankopansku i šetam do trga,i usput se gledam u odraze izloga.Svi su ljudi u jakni smao se ja obučem u tanku majčicu i neku ful kratku vesticu iznad pupka.I koliko me god sram bilo što mi ljudi vide škembu ja baš namjerno idem dalje i govorim sebi ''isuse sigurno misle da sam predebela,i da imam preširoke bokove...'' i to je to...nedam se cure nedam drugima da uživaju u mojoj debljini NEDAM IM!!!!i onda taj dan kažems ebi a pa nečeš taknut hranu inaće češ biti dupla ti i rexia sjeti se ljeta...kako će biti jebeno,kada te svi dečki budu gledali a sve cure će te ubiti od ljubomore...hahahahhaaaaaaaaaa!!!!!!
skinula sam te 3 kile i tako mi je drago,još tri kile i došla sam do cilja....ali tu me hvata strah,što ako to nije moj cilj,što ako poželim još,što ako ja prestanem kontrolirati anu i ona počne kontrolirati mene...što ako više nebudem ana nego ''osoba s premečajem hranjenja koja boluje od anorexije''?? što ako budem toliko mršava da se počnem ljudima gaditi...:) ja znam što:) keep your head up jer znate kaj? NAJLAKŠE NA SVIJETU SE UDEBLJATI I BITI TUŽAN,ALI NAJLJEPŠE JE SMRŠAVITI I BITI SRETAN!!!!! što znači ,da i ako budete premršave uvijek se možete udebljati...ali ko će to skinuti kasnije...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


TRENUTNO STANJE 50,8KG!!!!!!!!!

| 23:10 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>