petak, 24.03.2006.

neznam

cure...oprostite ali ovo s brisanjem blogova me je naživciralo mislim isti blog već 3 put...anyway ja ne kužim ove ljude iz modne agencije.Prvo me tjeraju da budem tvigica i kad napokon to postanem i dođem na casting za reviju kažu mi da sam premršava.Ja nevidim tu mršavost sve što ja vidim je višak na bokovima i obješeni mišići na nogama di je tu kost??? Došla sam na casting za amari.Jedna hrvatska dizajnerica.I onak da mi haljinu i sve super divno i krasno i pita ona mene dal mi padaju rukavi i kažem ja da (glupačaaaaa) i ženska kaže a sorry nemam niš drugo.E pa u pičku materinu.I još mi je rekla ''inaće moji brojevi su samo 38 i 40 a ti nosiš 36''...ma jebi mater!!! da je tu bio dolce i gabbana rekli bi mi da sam predebela ...DAJ SE ODLUČITE VIŠE!!!Anyway na putu do doma pojela sam čokolade i čokolade i nije mi bilo nimalo žao,i nije mi ni sada!! boli me kurac!! Ovaj moj challenge je propao i prvi ko ga je iznevjerio sam ja---cure žao mi je što se nismo našle al možda je to i bolje.Ja sam upoznala DiT(debela i tužna) i ona zna zašto je bolje da me ne upoznate....možda će biti čudno a možda i neće neznam dit reci ti meni?!?anyway...sad sam se totalno nabrijala na te revije i to i onak neću odustat boli me kur**!!!
oprostite što prostačim ali ne želim da mi netko govori da sam mršava....bar ne još.Jer se osječam kao da sam sljepa,kao da svi vide mene mršavu a da ja jedina vidim nedostatke.I ako mi svi počnu govorit da sam mršava mislit ću da sam mršava i udebljat ću se i onda kaj? uzalud sve...cure neznam kaj da radim....i kad se dovedem do savršene linije bit ću preniska....A JEBOTE!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

| 17:34 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>