četvrtak, 09.02.2006.

....

možda nisma nikada pričala s nikim o ovom problemu al već mjesecima pijem presnažne tablete za gubljenje apetita....samo da smršavim...imam metar i 70 i 53 kg i želim imati 46 kila....nije puno...dovoljno je....želim biti mršava...Matea me zna...dapače jako dobro me zna..i sigurno nikada nebi rekla da ja patim od tog poremečaja...inaće svi mi govore da sam prekrasna ljepa zgodna...da bi svatko htio neki dio mog tjela....nosim malo širu odjeću da mi se ne vidi građa...ne jedem često....a i ako pojedem opet povratim jer se bojim...bojim se kalorija..i svakog milimetra na mojoj koži...možete reći da sma bolesna jer možda i jesam ali kako bi vama bilo da se pogledate u ogledalo i poželite umrijeti....samo umrijeti...matea...ovo ćemo zajedno riješiti....zajedno...

| 22:17 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>