Finally...



Hm...
Dakle,evo napokon pisem post za koji sam rekla da cu ga napisati
na Inesin i Petrin rođendan...
S malim zakasnjenjem...
Pa,evo...
17.03
INES & PETRAkiss
SRETAN VAM RODENDAN!!!
Puno pusa...
Vi ste dvije meni jako drage osobe...
Nadam se da to znate...
Eto,dala sam vam one cestitke i tak...
Nadam se da ih niste bacile...
Jos...
no

No,dosta o njima...
Nemam kaj previse pisat...
Bozica,dovrsila sam ono nekako,onaj znak sam ispravila i tak...
Dam ti to sutra u skoli...njami

Sada sam dosla s infice i tak...
Tu nes bezveze pisem...
Samo da pozdravim one koje nisam pozdravila poslije zajednickog sata:Ajde bok!dead
Eto...
Sad sam mirna ...

To bi bilo skoro sve...
Ostatak necu pisat...

Pozdravljam:IVU,ANTONELU,Bozicu,Ines,Ivanu,Mihaelu,PETRU H.
i ostatak razreda...kiss

Ove sam ljude morala istaknut...

I naravno ljude iz osnovne...

Eto,pusa...

PUSA
kiss

21.03.2007. u 20:17 | 21 K | P | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

...


Image Hosted by ImageShack.us


Linkići


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Mihaela

Božica

Ines & Ivana

Martina

Lana

Iva

Sandra

kiss
kiss

O meni...

Ja sam Larisa.
Najdraza mi je boja ljubicasta...
Zivim u Preckom.
Imam jednu sestru o kojoj necu nis pisat...
Bojim se zmija,gade mi se...
Volim gotovo sve ljude iz bivseg i iz sadasnjeg razreda...
Volim slusati glazbu iako me neke pjesme rastuze...
Volim crtati cvijece,pogotovo ruze...
Neki to znaju,skoro u svakoj biljeznici imam jednu ruzu...
Mozda je to glupo,ali eto...
Divim se nekim osobama iz razreda,ima nekih stvari koje ja jednostavno ne mogu uciniti i zato sam tu,takva kakva jesam...
Ne znam kaj da jos napisem...
Za ljude koji ne znaju kad imam rodenadan,rodena sam 09.07.1991.godine u Zagrebu,pa eto svake godine na taj datum imam rodendan...
To je to...kisskiss



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by<a href= Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us