Informacije ^-^

Zove se Lara. Živi u Splitu. Ima 13 godina. Voli čoksu, obitelj, more, sladoled, svoje društvo, rock. Nevoli metal, kad neko moli za lajk, kad ti je srce slomljeno a imas 10 godina. Ide u 7c razred. Užasno je lijena i živi u svom kreativnom neredu :D Najbolja prijateljica joj je Stella čije je prijateljstvo stvarno neprocjenjivo. Trenira folklor i ne zamara se tuđim mišljenjem. Prolazi sa 5, i željela bi upisat srednju zdravstvenu.
^^ I izgleda ovako:
Image and video hosting by TinyPic


Naučila sam radit stampse pa se poslužite :D (ZASAD SAMO NEANIMIRANI)

( samo vas molim da mi javite ako uzmete ^^)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


:)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



credits
1 2 3
murderscene
Sori -.-
petak, 10.06.2011.

Heeei. Sori što nisam pisala postove, al zadnji je tjedan škole i mislim da je to dovoljno za reć da biste shvatili o čemu se radi -.-. Inače s menom sve okej osim šta štrebam ko luda xD. Zaljubila sam se u novu pjesmu od Shakire Rabiosa *--* uživljena sam jer je pjesma predobraaaa! Svakako poslušajte. Proć ću s 4.6 ili 4.7. Zadnjih dana malo više razmišljam o školovanju iza 8 razreda. Neznam bili upisala medicinsku ili 1. jezičnu ://. Al više volim jezike tako da mislim da je jasno šta mi je draže... Kako u vas? Jel i vi štrebate ko i ja? Hajde odo ja na more ;D
Image and video hosting by TinyPic

| 12:41 | Komentari (14) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>