Informacije ^-^

Zove se Lara. Živi u Splitu. Ima 13 godina. Voli čoksu, obitelj, more, sladoled, svoje društvo, rock. Nevoli metal, kad neko moli za lajk, kad ti je srce slomljeno a imas 10 godina. Ide u 7c razred. Užasno je lijena i živi u svom kreativnom neredu :D Najbolja prijateljica joj je Stella čije je prijateljstvo stvarno neprocjenjivo. Trenira folklor i ne zamara se tuđim mišljenjem. Prolazi sa 5, i željela bi upisat srednju zdravstvenu.
^^ I izgleda ovako:
Image and video hosting by TinyPic


Naučila sam radit stampse pa se poslužite :D (ZASAD SAMO NEANIMIRANI)

( samo vas molim da mi javite ako uzmete ^^)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


:)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



credits
1 2 3
murderscene
Imala sam potrebu napisati post.
subota, 07.05.2011.

Danas se ja i moja obitelj pripremamo za bratovu pričest koja će biti sutra. to su stvarno ogromne pripreme. dok se napravi francuska, dok se uredi sala, inače sala će biti u kući. treba očistiti cijelu kuću, urediti sebe... ma svašta treba napraviti. Danas je Sudamija u Splitu :) za one koji neznaju to je blagdan Sv.Duje, koji je zaštitnik Splita ^-^ U gradu je prekrasno, bar sam tako vidjela preko tv-a, jer inače nesmjem ići u grad kad je tako puno ljudi na okupu, jer je moja mama jako plašljiva -.- Sve u svemu okej. Vidjet ćemo do kraja dana šta će sve biti. Pisme na radiu su predobre. sve splitske pisme su danas puštali. ma PREDOBRO *_* xD


| 18:18 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>