srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow design
Brushevi: Deviant Art
Slika : Trixypixie

Opis bloga

Hello evribadi!! wavewave U ovom blogu ćete čitat o meni...nekim mojim razmišljanjima i stavovima i tak....yesyes Aj houp ju vil lajk it...heh.... smijehcerek

Pa TkO sAm To jA ??
Name : Josipa...15 godina...
Pipl call me Joki...a Tomo Joci zubo
Završila 1. razz opće gime in Nju Gradiška...yesyes
Rođena 19.3.1993. (riba..hihi...)
Treniram hip hop...cerek
Slušam ugl. rock...al nađe se tu i house,hip hop
i tak...cajke ne podnosim...

VoLiM
-coca-colu party
-Placebocerekcerek
-ljenčaritzijev
-treninge
-sve svoje frendovekisskiss
-sve svoje starkecerek
-čoklednjami
-my room
-my bedyesyes
-ljeto
-plesatcerek
-svoj razzredmah
-lakove za notke..hihi..smijehsmijeh
-parfeme
-msn
-crvenu,crnu,bijelu bojusretan

Ne VoLiM
-kišutuzan
-zmije
-cajkeheadbang
-umišljene glupačiceheadbangheadbang
-pedofilemadmad
-dvolične ljude
-bit samano
-rano ustajat
-kad mi crkne satelitskapuknucu


...toliko za sad o meni...

-evo samo dva pravila što se tiče
kommova:1.bar jedan komentar
neka bude vezan uz post,
2.najviše 5 kommsa odjednom

Linkovi

mah Josie
wave BaBaYa
mah BaRbArA
wave StRšLjEn MaJa
mah JoKi & MaRiNcHe

sLiKiCe
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
...ja...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
...Marinche i ja...
Image and video hosting by TinyPic
...Kristina i ja...
Image and video hosting by TinyPic
...Babaya...
Image and video hosting by TinyPic
...Marta i Sara...
Image and video hosting by TinyPic
...Žana i Marinche...
Image and video hosting by TinyPic
...Barbara i Babaya...
Image and video hosting by TinyPic
...Marinche i Josie...
Image and video hosting by TinyPic
...Ketrin...
Image and video hosting by TinyPic
...Josie i ja...
Image and video hosting by TinyPic
...Žana i Sara...
Image and video hosting by TinyPic
...Barbara i ja...
Image and video hosting by TinyPic
...Maja i Marta...
Image and video hosting by TinyPic
...Marina,Žana i ja...

utorak, 08.07.2008.

PRVI...AL NE I ZADNJI...

Hello evribadi!! wavewave Eo men bilo malo dosadno pa napravih blogach...hehe... Hmm...Et nadam se da će vam se svidit i da ćete mučo kommat.yesyes..Et toliko za sad...Puno pozzeka mahwavewavemah & kisseka kisskisskisskiss........
by JoKi....



| Komentari (19) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.