siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

by:FuNky.FiSh=)

Opis bloga

Ja, ja i ja... jednostavno najsavršenija ja!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 20.01.2009.

Hihihaha... buahahaha...

Jao, jao.. koliko puno komicha =).. salim se.. mozete vi i bolje!
Vidim imm puno komentara od anonimaca koji me vrijedaju.. hehe..
dajte shvatite da to mene NE DIRA.. ja znam da sam sarsena i nitko to ne moze promjeniti..
i ne - to nije neka glumica na slici nego sam to ja..
ali moram vam priznati uzivam u vasim komentarima SVAKODNEVNO SE SMIJEM VASIM KOMENTARIMA KAKO STE JADNI.. hihi...
cerek zubo smijeh belj yes

Evo sad da nastavim s postom... Kod mene nista novo..
osim oblekice.. i par stvari iz shoppinga.. hihi.. sve uobičajeno.. Ja savrsena!.. Ne znam dali sam vec prie spomenula, ali mi imamo svoj hotel!.. Ja, Natalie i Nikky.. ali je sad samo moj i Natalin. Pošto Nikky i Josh imaju svoj.. budem stavila i slikice iz hotela.. (malo su starije)
=)
budem stavila malo slikica svojih stvari i vila.. vidite kako sam ja dobra.. i to cu podjeliti s vama.. hehehehehe.. yes

Image and video hosting by TinyPic

dnevna soba

Image and video hosting by TinyPic

Ovo je naša soba u našem hotelu (Nikky je na slici)

Image and video hosting by TinyPic

Moja soba u vili u Bostonu (JA i Natalie imamo iste sobe.. =) )

To bi bilo to od slika kuca i vila..
U proslom postu sam vam obecala slikice iz shoppinga.. pa evo ih..

Image and video hosting by TinyPic

Moje Prfct cipelice cerek

Image and video hosting by TinyPic

Haljinica cerek

Image and video hosting by TinyPic

i odgovarajuće cipelice cerek

Image and video hosting by TinyPic

Moja furolica za mobitel.. ukrašena swarovski kristalicima cerek

Nadam se da vam se svida..
hehe.. nije to sve, ali neda mi se vise stavljat..
ae cujemo se
Pusa savršenima.. vama bijednicima ništa! hihi..




| .0stawi.tRag. (25) | b0 | xP

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.