...::I m just a girl , so this is just a blog::...

Ciao!

ciao!
Ovo vam je moj novi blog! party
Ovo mi je 2. blog po redu. wink
U prošlom blogu posvetila san se najviše psima jer ih ja jednostavno O-B-O-Ž-A-V-A-M! cerekcerekcerek
E,sad sam si stavila dizajn,slike,urebila boxeve....coolcool
Ovo vam je tek poćetak mog bloga ako budete ga puno komentirale postat će sve bolji i Bolji thumbupthumbup
Iza sve vas tko mi ostavi 20 komentara stavit ću ga u svoje linkove!!! partyparty

E sigurno ste svi sretni jer je završila škola...party
A sada mi primorci imamo cijelo ljeto za kupati se u moru........hrvatska

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo sa bih sad htjela,pošto sam dugo držala ovaj post, spojila 2. post s ovim...
Sad ovaj dio mogu nazvat 2. postom!
a ja bi sad htjel stavit par viceva jer sam ja žena od smija,ako vam ne smeta roflroflroflrofl

Sastanak u klubu ljubitelja viceva. Svi vicevi su katalogizirani pod brojevima i stari članovi ih znaju napamet. Jedan od članova priča vic:
- Pedeset i jedan!
Svi se smiju! Jedan drugi član:
- Dvadeset i osam!
Grohotan smijeh. Sastanku prvi puta prisustvuje jedan novak. Videći kako je dovoljno izgovoriti samo broj vica, odluči da proba i on.
- Osamnaest!
Tajac, nitko se ne smije. Jedan od starijih članova mu se obrati:
- Kolega, nije važno kakav je vic, važno je kako se ispriča.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- Bog je stvorio ženu u petak!
- ???
- U ponedjeljak je stvorio kokoš, u utorak puricu, u srijedu patku, u četvrtak gusku i u petak mu je ponestalo perja.

- Kako se pare ježevi?
- Oprezno, vrlo, vrlo oprezno.


- Koja životinja ima dvije sive i dvije smeđe noge?
- Slon koji ima proljev.



Ljeto. 40 stupnjeva u hladu. Zec sjedi u hladovini bukve i šilji jedan kolac. Prolazi vuk:
- Zeko, zeko, što to radiš?
- Šiljim kolac da ubijem medvjeda.
Misli vuk: "Jadni zeko, udarila mu vrućina u glavu". Prolazi lisica:
- Zeko, zeko, što to radiš?
- Šiljim kolac da ubijem medvjeda.
Misli lija: "Jadni zeko, poludio od ove vrućine". Prolazi medo:
- Zeko, zeko, što to radiš?
- Šiljim kolac i pričam pizdarije.



Grupa šišmiša na jednoj grani, svi vise osim jednoga koji stoji uspravno. Jedan od onih koji vise pita susjeda:
- Ma što je ovome?
- Pojma nemam. Do prije pet minuta je izgledao u redu, a onda se onesvijestio.



- Koja je najgora stvar za jednog šišmiša dok spava?
- Da dobije proljev!



Pijevac se probudi, zakukuriče i dodje mu volja za jednom kokicom. Ugleda dvije na par koraka ispred sebe i da se u potjeru za njima. Kokice bježe u krug oko jednog velikog drveta, ali pjevac ne posustaje. Nakon pet minuta potjere, jedna od kokica:
- Ne mogu više! Ja ću se zaustaviti pa što se dogodi, dogodi.
Druga kokica:
- Ja ću napraviti još par krugova, da ne pomisli da sam laka koka.



Nadam se da će vam se siđati moj novi blog!
toliko zasada od mene......smijeh
CIAO! mahmahmah

EVO PAR SVJETLUCAVIH SLIKICA!!!












toliko za sada od mene!!!
POZZ!


21.06.2007., 14:14 ...::... ...:: Say some words ::... ...::3::... ...::... ...::Take the words to the paper ::... ...::... ^ ...::... #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.