Lep, kisni dan

Dan je tmuran, oblaci su prekrili celo nebo, ali za cudo vreme ne utice na mene. Znam da imam puno obaveza, a malo vremena, ali ni to ne utice na mene. Izgleda, izgleda da je sve polako doslo na svoje mesto. Sad cu vam i ja zauzeti malo mesta ispod te pukotine u nebu, gde stalno sija sunce. Pomerite se, stizem...sa osmehom. Zelim vam svima dobar dan!!!


Biti sretan

U životu ne postoji nikakva dužnost
osim dužnosti: biti sretan.
Samo smo zato na svetu,
a sa svim dužnostima,
svim moralom
i svim zapovedima
retko činimo jedno drugoga sretnim,
jer i sebe time ne činimo sretnima.
Ako čovek može biti dobar,
može to samo onda
kada je sretan,
kada u sebi ima sklada
dakle kada voli.
To je bilo učenje,
jedino učenje na svetu.
To je rekao Isus,
To je rekao Buda,
To je rekao Hegel.
Za svakoga je na ovome svetu
jedino važno
njegovo vlastito najunutarnjije,
njegova duša,
njegova sposobnost da voli.
Ako je ona u redu,
onda je svejedno
jede li se proso ili kolači,
nose li se dragulji ili rite;
onda svet zvuči zajedno s dušom,
onda je dobro.

Herman Hesse

06.12.2004. u 10:51 | 9 Komentara | Stampaj | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve moje misli...


Za one koji pozele da mi pisu
the show must go on

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje VOLIM da citam

Mysteries
Black lady
Snovi...
Tija
Angel

to be continued...

...

Moj Svet

Ustajem, sto ustajem
kad svaki dan isti je
zatvorila sam sama
sebe u svoj svet
i nista drugo mi ne preostaje

Samo da ozivis me
i svaku svoju staru gresku ponavljam
disacu ako mi das vazduha
pevacu ako mi das podstreka
da sam najbolja

I znam da dacu vise
nego sto zasluzujes
i da cu duboko u sebi da te potisnem
i znam da ponovo kraj sebe pusticu te



When You Believe

Many nights we pray
With no proof anyone could hear
And our hearts a hopeful song
We barely understand
Now we are not afraid
Although we know there's much to fear
We were moving mountains long
Before we know we could

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who know what miracle
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe

In this time of fear
When prayer so often proves in vain
Hope seems like the summer birds
Too swiftly flown away
And now I am standing here
My heart's so full I can't explain
Seeking faith and speaking words
I never thought I'd say

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who know what miracles
You can achieve
When you believe
Somehow you will
You will when you believe

They don't always happen when you ask
And it's easy to give in to your fear
But when you're blinded by your pain
Can't see you way safe through the rain
Thought of a still resilient voice
Says love is very near


Zahvaljujem