*nemate pojma koLiko vam imam toGa za isPričat* - *But there's always this one question.That keeps me up at night.Are you my greatest love, Or disappointment in my life?* - Blog.hr
22.11.2009.

*nemate pojma koLiko vam imam toGa za isPričat*

hoLa chiKos.!
nemate pojma koLiko vam imam toGa za isPričat. xD
za poćetak, hvaLa svima za kommove.aL' stvarno nisam stigLa ništa vRačat.biLa sam pRetRpana svime i svaČimee.(:
zato opRostitee.
onDa poČinje post:

1.sLaviLa roĐ.14.11.(:
9.11. mi je pRavi roĐ bio.to je bio poneDjeLjak.a tRebaLa sam sLavit u suBotu (7.11.). a zašto nisam?? pRiČa sLiedii.
sve je tekLo po pLanu.roĐ se tRebao oDržati 7. aL' onDa je jeDna osoBa rekLa da ne može doči.osoBa koja je kRiva za oDgodu mog roĐ-a.za odgoDu paRty-a goDinee.(:
misLim da ste već pRedpostaviLi da je osoBa muškoG spoLa. ja i fRendica=susjeDa=KOKA.(kako kome dRago) smo poLudiLe i rekLe da se roĐ. ne može oDržati bez NJEGAA.to je biLa najLuđa stvaR koju sam u životu naPraviLa.tj. ne najLuđa neGo naj gLupLjaa.(:

2.roĐ je na kRaju prošo savRšenoo.(:
svi su se zaBavLjaLii.svima je biLo suPer.biLo je za jest i za pit.(:

3.juČer sam biLa gLedat New Moon.(za one koji neznaju šta je to: *dRugi nastavak Sumraka*) fiLm me, moRam pRiznat, maLo razoČaraoo.boLji mi je Sumrak.aL' i New Moon je savRšeen.(:
zaPravo nisam ni oBraČaLa pažnju na fiLm nego samo na jeDnu osoBu iz fiLma: JacoBaa BLackaa.(TayLor Lautner).

Image and video hosting by TinyPic
*savRšeen jee*

to bi biLo ukRatko o svemu šta vam imam isPriČaat.(:
veLika pusaa.

Nessie


14:40 , Komentiraj | 11 | Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*muZikaa*


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


Uživaj te. ^^

*LinkiČi*

*aBout Nessie*
NessiE je rođena 9.11.1900 i neke.Poznata je i kao roBerta, aLi više voLi da je se zove Nessie.ona je veLiki Fan TwiLighta.i knjiga i fiLma.aLi twiLight nie njena jedina opsesia.Nessie je opsiednuta i TV seriom Bones, How I met you'r mothEr i reBeLde.Nessie
voLi: fejs.bLog.msn.obiteLj.frEndove. druženje.izLaske.mobiteL.Lap-top.tv.njEga.i ostaLe sitnice.
ne voLi:
travuRine(borkuLa,keLj,bLitva,poriLuk,...). kad nema para na mobu.povijest.škoLu opČenito.i svašta još.to je u kratko o Nessie.

Image and video hosting by TinyPic


kostur & design
MissSmile. tinna288 designs